2013. július 11., csütörtök

Essence/Catrice kívánságlista: kimenő & új darabok

Sziasztok!
Már korábban mutattam egy bejegyzés keretein belül, hogy milyen új trendkiadások lesznek nálunk a Catrice és Essence háza táján. Most a kívánságlistámat mutatnám meg a régi és új darabok közül.

Kimenő Essence Termékek: (infók innen)
Meglepő, mennyi minden fog lekerülni a polcokról, nekem pedig alig pár dolog tetszik:
- Zselés tus (05 Miami's Ink) - habár, már van ilyesmi szemceruzám...
- Stay With Me szájfények (01 My & my icecream, 08 Deep rose)


Új Essence darabok:
Kiemelkedő apróságok:
- Visszajönnek a krémes szemhéjfestékek eye sorbet névvel!
- Lesznek vastag szemceruzafélék a Stays No Matter What vonalon.
- Jön egy új(?) tusecset is, ami rózsaszínű. <3
- Jön két új árnyalatban Stay With Me szájfény.
- Szinezett ajakbalzsamból sosem lehet elég - ha már a Maybelline Baby Lips-e nem jut el hozzánk...
- A rúzsoknak vajon csak a külsője cáltozik meg vagy új árnyalatok is lesznek?

Nekem leginkább a szinezett ajakbalzsam tetszik, illetve az egyik Stay With Me szájfény is.

  

  

  


Kienő Catrice szépségek:
- Egy mono szemhéjpúderrel már régóta szemezek, ez a 470 Golden Evergreen lenne - ami elvileg egy MAC dupe. Örülök, hogy eddig vártam a megvételével és majd akciósan megvehetem.
- Sajnos tőlük is kimennek a krémes szemhéjfestékek, s egy swatch alapján nálam ez a két árnyalat a befutó: 060 Jennifer's Goldrush, 080 Copper & Gabbana
- Több rúzs is tetszik a kínálatból, de jópárat ki fognak vonni - nem hiszem, hogy beruházok rájuk, annyi szájravalóm van, na meg más ilyesmi is tetszik a kifutó termékek közül: 060 Oh Juicy!, 220 Step Red Up, 210 Kiss Kiss Hibiskuss
- Az összes ajakfilc lekerül a polcokról, én tuti beszerzem az egyik árnyalatot, de még nem tudom melyiket: 010 Holly Wood, 020 Rose Wood Avenue, 030 Meet Mrs Rosevelt, 040 Don't Call Me Princess, 050 Red & The City

 



Catrice újdonságok:
- Liquid Metal szemhéjpúder - 1349 Ft
- Pure Shine Colour Ajakbalzsam - 1549 Ft: <3 


Ennyi lenne az én kis kívánságlistám. :)

Nektek mik tetszenek a kimenő és bejövő termékek közül?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése