2013. július 21., vasárnap

Szemhéjpúderpaletta 799 forintért?

Sziasztok!
Ma bemutatok egy kis kincset, amit a Sugárban találtam az emeleten lévő kínaiban.


Nem lövöm le a poént, hogy megérte-e vagy sem, de mutatok swatchot, úgyhogy ha kíváncsiak vagytok, katt a továbbra.
Még sosem hallottam a D'A'J'AMEI márkáról és a neten sem találtam semmit - lehet nem is így írják. Amit vettem, egy 6-os szemhéjpúder paletta a 05-ös változata a boltban lévő nyolc közül. Volt ott rózsaszínes, kékes, feketés meg talán barnás is, de ez nekem sokkal jobban tetszett, mert inkább világos árnyalatokból áll. Nem volt kitéve belőlük teszter, de a kiállított egyik darabba azért belenyúlkáltam és nagyon meglepődtem, hogy mennyire pigmentált. Általában nem szoktam szétnézni a sminkes részlegen, de most nagyon megtetszett a tokja, elkezdtem babrálni vele, kinyitottam és szépséges hat szemhéjpúderrel találtam szemben magamat. Nem tudtam ott hagyni a boltban, de talán a swatch alapján Ti is ilyesmi véleményen lettetek volna. :)
Emellett a paletta mellett még sok szép szájfényt, rúzst, szem- és ajakkontúr ceruzát találhattunk a boltban, de nekem ennyivel is elég volt kísérletezni. Szerencsére, ezzel nem nyúltam félre.

Ugye milyen cuki a tokja

Gyűjti az ujjlenyomatokat

Hatalmas pluszpont a tükörért



Ha alap nélkül ilyen pigmentált, milyen lehet alappal, nemde? :)

Nektek van olcsó, de jó szemhéjpúderetek?
Mulberry 

2 megjegyzés :