2013. január 6., vasárnap

Kate Moss rúzsok - összefoglaló

Mára mát két kollekciónyi Kate Moss féle rúzst találhatunk a Rimmel polcain - az első a sima Lasting Finish, a másik - újdonság - pedig a Lasting Finish Matte, matt finisű rúzs.


Nálunk persze nem lehet kapni az összes árnyalatot semelyik kollekcióból, csak egy párat, melyet most összeszedtem egy posztba.


Kezdjük az első kollekcióval, a  Lasting Finish rúzsokkal. Fekete műanyag tokban érkeznek, a kupakjukra pirossal rádedikálva Kate Moss keresztneve és egy szivecske. A rúzsoknak nincs nevük, csak számuk. Nagyon sok hasonló árnyalatot találunk közöttük, de van egy-két különleges vagy éppen alapdarab is a kollekcióban.


Azt hiszem összesen 11 árnyalat jelent meg, náunk viszont "csak" a következő 6 kapható:
  • 01: Az igazi klasszikus vörös - egy alapdarab, Kate is ezt viseli a kampányfotón.
  • 05: Egy kellemes rózsaszín - mindennapi használatra alkalmas.
  • 06: Intenzív, korallos pink-piros. - Legkülönlegesebb árnyalat mind közül.
  • 08: Egy sötét-barnáslilás nude.
  • 11: Sötétebb piros-bordó. - a 01-esnél mélyebb. 
  • 14: Egy sárgásabb tónusú, nem túl világos nude.




Az új kollekció pedig a Lasting Finish Matte rúzsok. Ezek pont fordítva néznek ki: piros műanyag tokban, a kupakjukra feketével rádedikálva Kate Moss keresztneve és egy szivecske. Ezeknek a rúzsoknak sincs nevük, csak számuk.



Íme a kampányfotó(ko)n látható rúzsok:

Balról-Jobbra: 101, 111, 113, 110, 107, forrás 



Elvileg 5 árnyalatban kapható - Angliában...
Nálunk a Rossmannban a rendes Kate Moss rúzsok helyett / mellett találtam rájuk és le is jegyeztem a számaikat: 102, 105, 109, 111.


Mivel nem egyeztek a számok, mert eredetileg a promóképen szereplő 101, 107 és 113 számú rúzsért indultam, egy kis kutatásba kezdtem. Sokkal több árnyalatot is találtam az interneten; úgyhogy úgy látszik, nálunk "csak" ez a 4 árnyalat kapható.
Talált árnyalatok listája: 101, 102, 103, 104105, 106, 107, 109, 110, 111, 112, 113.

Mit ne mondjak, rendesen meglepődtem ezen...  Persze, még itt-ott találtam képeket, de térjünk csak át a Nálunk kapható rúzsokra.


Összesen 4 rúzst találtam, melyek a következők lennének:

  • 102: Hasonló rózsaszín, mint a promóképen látható 101-es.
  • 105: Egy kelemes nude szín, kötelező alap darab.
  • 109: Egy narancsos matt rúzs.
  • 111: A sima kollekciós vörös rúzs matt verzióban.



A következő posztban, majd megmutatom a saját Kate Moss rúzsaimat, hogy melyikeket szereztem be. 
Remélem mindenkinek segített ez a poszt és nem ijedtek meg a display előtt - ahogy én tettem, - hogy nem találjátok a kinézett rúzsokat. :)

Mulberry

2 megjegyzés :

  1. huu, nagyon régóta be akarok már szerezni Kate Moss rúzst, must have! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Az első képen a 6. rúzs melyik árnyalat? A 11-esre tippelnék, de erősíts meg:D

    VálaszTörlés