2013. január 12., szombat

Repedezős lakkok

Még a türkizes körömlakkomnál megmutattam mennyi és milyen repedezős körömlakkom van. Gondoltam, írok róluk pár sort, hiszen nemsokára kivonják a forgalomból az Essence ilyen két lakkját - 03, 05 - így, ha be akartok szerezni az egyik árnyalatot, időben csaphassatok le rá.

A legkorábban talán az essence kínálatában jelentek meg ezek a repedezős fedőlakkok. A legelső amit vettem, az a fekete volt. Ezt követte a fehér és a kék, majd anya kérésére beszereztem egy ezüstöt is - de ezt már nem az essence kínálatából. Legvégül jött a legújabb, a lila. Egyelőre nem tervezek újabb ilyen lakkokat venni, ennyi szín is épp elég. 

Viszont van egy kis titkuk, méghozzá az, hogy hogyan is működnek.
- Mindig kell alájuk valamilyen lakk - még átlátszó fedőlakk is lehet, csak legyen, - mert anélkül nem fognak tudni repedezni. (Ezt tapasztalatból mondom.) 
- Érdemes alaplakknak valami elütő színt választani, pl sárga és rá a fekete, vagy fekete+fehér, piros+fekete...
- Máshogy kell velük lakkozni. Vékony réteg kell az Essence-kből, s az sem baj, ha hézagosak a csíkok. A Lovely-nál inkább vastagabb réteg kell, mert különben nem tud repedezni... Furi, mi?
- És még egy aprócska észrevételt is mondok: az essence lakk függőlegesen  repedeznek.

Ennyi elég is a beszédből, jöjjenek a képek.
Elsőnek a feketét mutatom meg, amit az elöző napi körmeimből alkottam.







Kicsit feltúrbóztam ezt a verziót, kentem rá a fehér repedezős lakkból, majd rá az ezüstből. A képeken - és a valóságban sem - látszódott az utóbbi, viszont így, nem függőlegesen repedezett a fehér, hanem ahogyan a képen láthatjátok.





Aztán felavattam az egyik legújabb Lovely lakkomat, a lilát. Rögtön ki is próbáltam rajta a kék és az ezüst repedezős lakkomat. (Ugyebár a kék fog kimenni az essence szortimentjéből, így azt majd még egyszer bemutatom, egy másik lakkon...)










És akkor végül jöjjön a legújabb, 3D-s lila lakk, amit a másik legújabb Lovely lakkal próbáltam ki.







Illetve még egy verzióban jöjjön a kék repedezős lakk. :)







Igazából van aki imádja, van aki rühelli. Tény és való, hogy furcsa végeredményt kapunk, és az egyik nagy előnye az, hogy nem feltűnő, ha itt-ott kopik a lakkunk. ;)

Ti hogy álltok a repedezős körömlakkokkal? Be fogjátok szerezni valamelyiket?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Nekem a kéket sikerült megvennem, de még barátkozok vele, de érdekes nézni mikor szárad és repedezik! :D

    VálaszTörlés
  2. Az ezüst színű tetszett most meg. Miss Sporty-sat vettem, feketét, az is csak függőlegesen repedezik, másra számítottam.

    VálaszTörlés