2016. január 20., szerda

NOTD: Girly cupcakes

Sziasztok Lányok!
Ma ismét egy cukker kis manikűrrel érkeztem Nektek!



A továbbiakban megláthatod mit alkottam ebből a rengeteg körömlakkból! :)


Tudtam, hogy sokoldalú ez a BPS nyomdalemezem, de szerettem volna kipróbálni milyen a saját kezemmel kis muffint rajzolni, így mindkét módszert felhasználtam a mai manikűrhöz. Nekem nagyon tetszik a végeredmény; egyszerű volt mind a stamping decal, mind a fogpiszkálóval való pepecselés is.



Felhasznált termékek:
- Golden Rose Wow 56: nagyujjam, mutatóujjam és kisujjam alapszíne, 2 réteg, bordó
- Essence Nail Art Special Effect! topper 08 night in vegas: mutatóujj, pelyhes fedőlakk
- Bornprettystore nyomdalemez BPL-023: középső ujj, muffin nyomda
- Essence nail art stampy polish 002 stamp me' blackközépső ujj, muffin nyomda
- Bourjois 26: rágógumi pink, muffinok aljai
- Revlon 280 Bubbly: muffinok aljai --> itthon is kapható ez az árnyalat
- AVON gel finish Iceberg White: muffinok habjai
- Essence the gel nail polish16 fame fatal: gyűrűsujj, muffin díszek
- Golden Rose Rich Color 05: muffinos körmök alapjai





Többiek munkái:




Nektek hogy tetszik?
Festetettek már cupcake-et vagy muffin-t a körmeitekre?
Mulberry

3 megjegyzés :

  1. Nagyon édi lett, én is ilyen sokféle lakkot használtam csak én lila-kék színekben :) Nagyon tetszikaz a muffin amit szabad kézzel festettél!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinos és aranyos :)

    VálaszTörlés