2016. január 3., vasárnap

Szemezgetés az Essence és Catrice kifutó és új termékei közül

Sziasztok Lányok!
Ezzel a bejegyzéssel kezdem ezt az évet, ami remélem nagyon sok változást fog magában hordozni.


Ha kíváncsiak vagytok arra, hogy mely termékek tetszenek a leginkább, akkor olvassatok tovább. :) 

Elöljáróban annyit mondok, körmös bloghoz képest egy darab lakk sincs a továbbiakban!


Szinte már hagyomány nálam, hogy összeszedem egy bejegyzésbe azokat a termékeket, amik nekem tetszenek a szortimentváltásnál lévő kifutók és újdonságok közül mind az Essence, mind a Catrice háza tájáról. 

Kezdjük gyorsan az essence kifutó darabjaival:


Imádom az ajkakra való termékeket, így igencsak kíváncsi vagyok rájuk - habár a rózsazsín nem az én színem, nem tudom viselni, de egy nude rúzs mindig jól jön. :)


Ha mondhatom, akkor élek-halok a pirosítókért, így már csak el kellene döntenem melyiket szeretném.

 

Egyebek kategóriába ez a pár termék tartozik, én nagyon örültem annak, hogy voltak ilyen mini és praktikus termékei a márkának, gondolom majd limitált nyári kiadásoknál még visszatér a zárható fésű vagy a kézfertőtlenítő, de én ezeket sajnálom a legjobban...


Folytassuk a Catrice kifutó termékeivel:


Szeretem a márka ceruzáit, mert különleges színek közül lehet választani és még tartósak is.


Betudható az ecsetmániámnak ez a két darab, csupán annyi nem tetszik bennük, hogy utazó méretűek.


Nagyon szeretem a márka Defining Blush vonalát, így a kifutó háromból leginkább a barnásra vagyok kíváncsi!


Az Essence Mattító púdere után kíváncsi vagyok, mit tud ez a társa - amúgy is már alig van az essenceből!


És igen, végezetül a rúzsok... Némelyik árnyalathoz kelleni fog majd bátorság, de a ceruzára nagyon kíváncsi vagyok! 


Végül jöjjenek az Essence újdonságai:


Hát igen, az ajkakra való rúzsok, miképp fentebb részleteztem már. <3


Meg kéne tanulnom kontúrozni és ezek a golyók nagyon cukik.


Korrektor mindig jól jön, highlighter jó lenne egy ecset és kilóra meg lettem véve ezekkel a cuki szívecskés szivacsokkal.


Megnyugtat a tudat, ha lemaradok a kifutó Catrice mattító púderéről az Essence újdonságai között lelhetek valami hasonlót. :)


Fixáló folyadékra kíváncsi leszek mennyire fog működni és a sminkecsetmosó spray sem hangzik rosszul. 


Mostmár csak a Catrice újdonságai maradtak hátra:

Jönnek az újabbnál újabb teljesen kihasználható kisebb paletták. Ezek a színkombinációk nagyon jól átgondoltak!


Csak ismételni tudom magamat a kontúrozást illetően, illetve ha ezek krémes pirosítók, akkor megvan miket fogok használni nyáron.


Gondolkodom egy új szemhéjalap beszerzésén, remélem ez beválna, ha megvenném.


És végezetül még több rúzs, uhh, az a bogyós Ultimate Stay Lipstick már most kacsintgat rám... <3


Azt kell hogy mondjam, most is a Catrice kifutó termékei fogtak meg, de meglepetésemre az Essence új szortimentje is birizgálja a fantáziámat. ;)


Nektek mik a kedvenc kifutó vagy befutó terméketek?
Ti már vettetek valamit?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése