2016. január 27., szerda

NOTD: Tavaszváró manikűr

Sziasztok!
A mai témánk a Függőségek kihívásban a körömlakk.


Imádom a körömlakkokat, úgyhogy nagyon nehéz volt kiválasztani, mit is használjak ehhez a körhöz.

Eredetileg a kedvenc piros lakkomat akartam felhasználni, majd a rózsaszín után nyúltam - de azt végül a jövő hétre tartogatom - végül észbe kaptam, hogy a legelső lila Flormar lakkom lesz a befutó. Nagyon sötét lila és matt finisű, habár ez éppen nem látszik a nyomdától. Sokat hezitáltam a mintát illetően, végül kis falevelek mellett döntöttem. Igazi tavaszváró manikűr lett, nem?



Felhasznált lakkok:
- Flormar Supermatte M120
- Avon Gel Finish Iceberg White




Nektek hogy tetszik?
Van kedvenc körömlakkotok?
Mulberry

4 megjegyzés :

  1. Aranyos lett, nekem a lila és a levelek miatt inkább őszies hatást kelt :) Én is nagyon várom a jó időt már!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg inkább ősziesre sikerült, de sebaj. :)

      Törlés
  2. Cuki lett. :) Nálam is nagy kedvenc a lila. :)

    VálaszTörlés