2016. január 13., szerda

NOTD: Roar Roar Roar

Sziasztok Lányok!
Aki a cicákat szereti, az rossz ember nem lehet. :)



Úgyhogy jó nézelődést kívánok a bejegyzéshez.

Gondolkodtam hogy nyomdázni kéne, hiszen van kettő hamis héhé cicás lemezem, illetve egy BPS-os is, végül a vizes matrica mellett döntöttem mivel jó régen használtam már ezt a technikát - ha hívhatom így. Úgyhogy ma csak egy ilyen egyszerű, de cuki manikűrt mutatok egy új kölcsön-lakkal. :)






Felhasznált termékek:
- Dance Legend: Wow Prism collection - 27 N°27 Poison (Nailland)
- Born Pretty Store: Water Decal - BLE927



Többiek munkái:








Ti szeretitek a cicákat?
Hogy tetszik ez a matricás megoldás?
Mulberry

5 megjegyzés :

  1. Hú, de tetszik ez a lakk! Mivel zöld mániás vagyok, most csak erre figyeltem :)) Nagyon helyesek a matricák is :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édik a matricák :) hasonlóan oldottuk meg ezt a kört, tényleg :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon édes :) A DL lakk pedig csodás

    VálaszTörlés
  4. De cuki ez a matrica! Aranyos lett. :)

    VálaszTörlés