2017. augusztus 9., szerda

ELFOGYTAK | MÁJUS & JÚNIUS & JÚLIUS

Sziasztok!
Idén szerettem volna minden hónapban csinálni elfogytak és kedvences bejegyzéseket is, azonban az utóbbi hónapokban nagyon kevés termék fogyott el nálunk, illetve nem sikerült túl sok kedvencet avatni körmös/sminkes fronton.



A továbbiakban azért megmutatom, mik fogytak el mostanában.




Smink
Ezer éve körömreszelőt használok, most az Essence kínálatából fogyott el ez a pici. Eleinte finom cseresznyés illata volt.  
Még régebbi nyaraláson vettem ez a Dermacol Love Lips Lips szőlős ajakbalzsamot fényvédővel s csak mostanában használtam el. Nem nagy szám, olyan, mint egy Maybelline Baby Lips.
Ez a Vichy sminklemosó a korábbi PixiBox-ból való, én nagyon meg voltam vele elégedve. Gyönyörűen leszedte a legmakacsabb szemsminkemet is. 
Ez a Maybelline szempillaspirál egy duo pack része volt, pont olyan, mint amilyet én szeretek: ferde és kefés (nem szilikonos).



Hajápolás
Az utóbbi hónapokban nagyon kevés alkalommal mostam hajat s mikor emberek közé kellett mennem használtam egy kis barna hajra való Balea szárazsampont, amíg végül kifogyott. Nem volt rossz, de nem biztos, hogy újra fogom vásárolni.
Ha hajat kellett mosnom, akkor a Pantene Aqua Light samponját használtam, ami átlátszó zselés állagú volt. Az előző krémes samponom után ez fantasztikus változás volt, nekem nagyon bejött. Miután elfogyott barátom Head & Shoulders citromos samponját használgattam. Most a Csehországból hozott sörsampont használjuk.
Végezetül még csak ebben az időszakban használtam el a Dove hajbalzsamot, ami a legelső PixiBag-emben lapult.




Minták és egyebek
Szintén  a korábbi PixiBox-ból való Vichy sampont és arcradírt is elhasználtam: a 2 csomag arcradír mindkét esetben 2-3 alkalomra volt elég viszont a 3 sampon mintát egyszerre használtam el, mivel hosszú a hajam. Utóbbi nem volt nagy szám, de az arcradírt nagyon megszerettem. Kicsi és finom szemcséi nagyon gyengéden végezték el a dolgukat.





Szülinapomra kaptam (április) ezt a Lush fürdőgolyót/bombát és csak mostanában használtam el. Nagyon kellemes illata volt, gyönyörű sötétkék & csillámos vizet csinált nekem, nem lettem tőle hupikék törpike, de puha lett tőle a bőröm. Különlegessé tette a fürdést, az biztos.


Még régebben vettem ezt a Dentalux fogkrémet, miután elfogyott az Elmexem. Nem volt rossz, most a mentolos testvérét használjuk.





Idén Csehországból csak ezt a 7th Heaven lábmaszkot és egy ajakkencét hoztam magammal. Annyit kell tudni, hogy a lábam (talpam, sarkam) idén nagyon rossz állapotban volt, úgyhogy nagyon kíváncsi voltam, mit tud ez a dolog. Elvileg 15-20 percig kell rajtahagyni a lábakon, utána pedig bele kell masszírozni a lábba. Én kb 30 percig használtam és olyan puha lett a lábam, mint a babapopsi. Elvileg egyszer használatos, de ez nem tartott vissza egy második körtől - de akkor már csak 10 percig hagytam rajta. Akkor is jól működött. Nagyjából 100 cseh koronába került, ami átszámítva kb 1000 forint. Nemrég a Müllerben láttam egy ilyesminek tűnő Balea-s lábmaszkot, lehet ki fogom próbálni.



Nincs a képen, avagy amiket már kidobtam:
Folyékony kézmosó szappan
Dove Original Krémszappan
- Tusfürdők, vattakorongok


Ti miket használtatok el mostanában?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése