2012. augusztus 1., szerda

PUPA Jeans n' Roses

A Pupa egy 1976-ban létrejött olasz cég, mely a Micys Company tulajdonában van. A Pupa dekorkozmetikumokat, intenzív hatóanyagú test- és arcápolási termékeket, parfümöket és fürdőkultúrával kapcsolatos termékekekt gyárt, amelyek már a  világ 70 országában kaphatóak. (A Pupa termékeket Magyarországon a Marionnaud Parfüméria forgalmazza.)



A nyári, Jeans n' Roses kollekcióból nagyon megtetszett két dolog, melyeket most megmutatok nektek.


A leginkább a pirosítók és a rúzsok keltették fel a figyelmemet, főleg a vastagon szedett árnyalatokban.
Pirosítók:  01 Peach Rose, 02 Apricot Pleasure;
 Rúzsok:  01 Peony Pink, 02 Peach Rose, 03 Sexy Red.
És végül, amit beszereztem:






Amikor elöszőr megfogtam még a boltban, az első gondolatom az volt, hogy "hú, de kicsi". Példaként melléraktam egy Catrice rúzst, s jól látszik, nem kicsi - inkább nagyobb, - de sokkal vékonyabb, ezért volt furcsa megfogni elöszőr.



Gyönyörű színe van, felkenve nem ennyire erős vörös színe van, hanem sokkal lágyabb, kellemesebb vörös. Egyszerű viselni, nem ragad, ráadásként olyan, mint egy rúzs és egy szájfény keveréke, mely egyszerűen isteni. Nekem ez az első ilyen rúzsom (lipstylo) és nagyon jól teljesít.



Egyébként azért ezt az árnyalatot választottam, mert láttam róluk swatchokat, s ezek meggyőztek, hogy a legsötétebb rúzst hozzam el; másrészt eddig a pirosítók közül, csak a barackosat láttam, amit nem akartam megvenni.
Másik furcsaság, amit észrevettem, a boltban az eladók az első pillanatban rámugrottak, de mikor mondtam, hogy nézelődök, akkor egyedül hagytak. S amikor megfogtam a rúzs dobozát, onnantól kezdve árgus szemekkel figyeltek engem, nehogy lopjak. Többször elmentem a Pupa és a Bourjois pult mellett, nem véletlenül. Általában Douglasban szoktam nézelődni, ott nagyobb a választék sminkek terén viszont a Bourjois közös - mindkét helyen kapható, még a Müllerben is - és árban nagyon hasonlóak. Viszont Pupa csak a Marionnaudban található meg, viszont az álványra nem a valósi ár volt kirakva. Például a neten 2950 Ft-nak volt írva a rúzs, de az álványon ~3890 Ft volt feltűntetve, s a pirosító is elvileg 2950 Ft-ba kerül, de vagy 5-6000 volt az álványon... Viszont fizetni tényleg a neten látott értéket kellett, ami jóval olcsóbb, mint ami az álványra volt rakva. Semmilyen kedvezményt nem kaptam, de nem értem, miért kellett így megtéveszteni a vevőket... Veletek is történt már ilyen, hogy a kiírt és a fizetett ár között van különbség? 




Röviden összegezve a kollekciót: 
  • Szemhéjfestékek: gyönyörűszép színek, pigmentáltak, de annyi festékem van már itton, amiket el kéne használnom, úgyhogy ez kimarad... (A színek neve és száma: 01 blue jeans, 02 kelly green , 03 grey silver, 04 peach rose)
  • Szemceruzák: a szemhéjpúderekkel harmonizáló, pigmentált viszonylag nagy ceruzák. (A színek neve és száma: 01 blue jeans, 02 kelly green, 03 grey silver, 04 peach rose)
  • Rúzsok: van egy kis szájfényes beütésük, ami nem baj, de a Peony Pink nagyon  áttetsző, a Peach Rose pigmentáltabb és szép rózsaszín, míg a Sexy Red pedig szerelem első látásra.  
  • Pirosítók: na igen, ezek megfogtak, főleg a szép rózsaszínes Peach Rose, - amit lehet már nem lehet kapni? - az Apricot Pleasure-el csak annyi volt a bajom, hogy eddig még soha nem használtam  narancsos pirosítót s élőben látva inkább egy bronzosítóra emlékeztetett engem. 



Nektek mi a véleményetek erről a márkáról?  Esetleg kipróbáltatok valamit a kollekcióból?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése