2012. augusztus 7., kedd

A nagy átalakítás

Eszembe jutott, hogy annó, megvettem az Essence Legends of the Sky palettáját, de nem igazán használtam, és zavart, hogy a doboza miatt nincs elől, mert besüllyesztettem a fiók legaljára. Valamelyik nap a kezembe akadt s rájöttem, imádtam a benne lévő barnát, s mivel sosincs kéznél ezért változtattam rajta. 
Már korábban említettem, hogy "kiürült" a Bourjois púderdobozom, de nem dobtam el, hátha fel tudnám használni valamiképpen. Ez most sikerült.

Ugye emlékeztek a palettára? (Az enyémből kimaradt az ecset, valaki kilopta -.-")
Szóval, előtte-utána képek:
Fogtam, kiszedtem az essence palettából a pan-eket és végül átragasztottam a púderbe. Íme, a végeredmény:

Igazából nem volt nagy kunszt, a ragasztást körömlakkal oldottam meg - nem volt itthon sem pillanatragasztó, sem stiftes, úgyhogy maradt ez és bevált.

Így sokkal jobb a paletta, kompakt, kevesebb helyet foglal és jobban kéznél van. És, hogy mi lett az essence dobozával? A legjobb fülbevalótároló lett belőle, s így legalább egy helyen vannak a nagyobbak.

Ti is csináltatok már ilyesmi átalakítást?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése