2012. augusztus 8., szerda

Euros bolti csoda

A mindennapos rohangászás közepette, sokszor elsétáltam a 100 Ft-os boltok / Euro-s boltok mellett, viszont a minap bementem és egy gyönyörű szemhéjpúderpalettával tértem haza, ami összesen 390 Ft-omba fájt.



Ennyi pénzért kaptam 12 gyönyörű színt, kíváncsi vagyok mennyire lesznek pigentáltak, tartósak. Swatchok a tovább után.


Lássuk a peletta színeit:

Igazából, nagyon imádom az ilyen színkombinációkat, sok arany és bronz, szinte végtelen variáció kihozható ezekből a színekből. Végül a swatchok:
Balról jobbra: 1. sor, 2. sor és végül 3. sor
(soronként is balról jobbra haladtam)
Mint láthatjátok, a legfelső színek halványabbak, ezek highliternek vagy nappali sminknek tökéletesek lesznek, az alsó két sor pedig igencsak pigmentált, jó bulis sminket lehet velük csinálni vagy szimplán csak a külső v-be, hogy feldobjuk a nappali sminket. Tartósnak is nevezhetjük, de alap kell alá és azért normál hőmérséklet sem árt, de egész jól tűri ezt a 30 fokos kánikulát.

Létezik még másik szin összeállításban is, ha jól emlékszem akkor 2-3 féléből választhattunk. Íme:
Kép forrása - német: http://erdbeerhonig.blogspot.hu/2011/11/billigschminke.html

Ti szoktatok ilyen boltokban vásárolni?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése