2012. augusztus 3., péntek

Augusztusi haul & STOP

Ezer forintból mit hoz ki az ember?
Mint, ahogy láthattátok, elkezdtem egy 31 napos körmös kihívást, s emiatt úgy döntöttem, hogy megpróbálok augusztusban egy darab körömlakkot sem venni. Persze ezt is mikor határozom el, miután megvettem életem első NYC körömlakkját csak azért, mert le volt árazva a Rossmanban... Nagyon ügyesen kiválasztottam egy világoskék-türkiz árnyalatot, ami a 206-os East Vilage nevet kapta. Még az üzletben észrevettem, hogy üvegen keresztül szinte ugyanolyan, mint az egyik Miss Sporty lakk. Majd valamikor felavatom, mert igencsak kíváncsi vagyok a színére.

A másik dolog, ami a kosaramban landolt, egy szintén leárazott rúzs, méghozzá a Catrice Revoltaire Velvet Matt Lipstick Color egyik árnyalata, méghozzá a C03 Bloody Red. Igazából teljesen meglepődtem, hogy ebből a kollekcióból volt még, hiszen a legtöbb Rossmanban már mások vannak, de itt az Oktogoninál még a Coolibri darabjai voltak az aktuális displayen kifosztva. Valahogy a mostani kollekciók annyira nem tetszenek, mint a korábbiak (ez az Essence-re is érvényes), úgyhogy nagyon megörültem, mikor a Revoltaire rúzsokat találtam az akciós álványon. Csupán ez az árnyalat volt ott, de volt még belőle vagy 7 darab. Nem is húzom tovább az időt, íme:

Amúgy elkezdték lecserélni a Catrice termékeket, és most a kimenő cuccokat olcsóbban meg tudjtok venni, úgyhogy, ha szeretnétek betárazni valamiből, akkor azt még mostanában tegyétek meg, mert vészesen jön a szortiment cseréje... Valamint a legújabb limitált kollekció, amely a Upper WILDside nevet kapta.


Vettetek mostanában valamit?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése