2012. augusztus 18., szombat

Herpesz ellen...

Nem kifejezetten sminkelős téma következik, de sajnos ez is elő szokott fordulni - gondolom nem csak velem - a mindennapi életben.

És hogy lehet kezelni az ajakherpeszt? Sok újdonság és házi praktika következik, amik egy-egy embernek beváltak, de ugyebár embertől függ,hogy kinek mi a legjobb kezelési módszer.
Íme a lista:
- Zovirax krém / Herpesin krém / Amino Lizin kapszula / Herstat kenőcs / Hevizos kenőcs
- Compeed herpesztapasz
- L-lisine 500 aminosav étrendkiegeszítő
- saját fülzsír a herpeszre [fúúúj]
- kenegetés sósborszesszel (dianna) / házipálinkával / teafa krémmel
- alkoholos vattapamacs és só (alkohol fertőtlenít, só szárít)
- aloe vera / fogkrém
- ezüstkolloid  / arcszesz / sószappan
- C vitamin & jegelés
- kiadós szaunázás
- lizin / propolisz

Én most az aloe vera mellett tettem le a voksomat, mivel a Zovirax nem használ a Compeed herpesztapasz meg akkora marhaság: nehéz feltenni, könnyen lejön és semmit nem érzek alatta, semmit sem csinál.

Update: Összesen 3-4 napig tartott a küzdelem ellene. Első nap 2x Zoviraxoztam, ekkor még nem látszódott, csak éreztem, hogy jönni fog. Másnap reggel és este apum arcszeszével pepcseltem délelőtt és délután (irdatlanul fájt), majd harmadnap jöhetett az Aloe Vera. Ezt most szerencsére idejében elkaptam és rövid idő alatt letudtam.

Ismertétek ezeket a "trükköket"? Ti mit szoktatok használni a herpesz ellen?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése