2012. augusztus 31., péntek

Utolsó darabok

Az Essence szortimentváltás előtti "nagy" bevásárlás nálam is megvolt. Amiket kinéztem: egy Long Lasting Szemceruza (14 think khaki!); illetve kettő Color & Go lakk (67 make it golden, 78 blue addicted). A szemceruzáról annyit, hogy egy ideje már szemeztem vele és most, hogy kivonják a forgalomból meg is vettem; a két lakkal is hasonló a helyzetem, többször elhatároztam, megveszem őket és sosem találtam meg a polcokon, mert elkapkodták. Most is én hoztam el az utolsó előtti kéket a polcról...

Szóval igencsak rövid volt a lista, és meglepő módon mindent sikerült beszereznem róla.

Meglepetésemre még valami landolt a kosaramban. Ez pedig nem lenne más, mint egy Catrice duo szemhéjpúder. Ez volt az egyetlen az egész üzletben, ráadásként csak véletlenül akadt a kezembe, de egyrészt ennyiért nem tehettem vissza a polcra, másrészt pedig, nagyon régóta kerestem szemhéjpúdert oliva színben, s eddig csak a Sleek Original palettájában láttam ennek megfelelőt, de csak egy színért nem akarok palettát rendelni, mégha a Sleekről is van szó...




Ti vettetek valamit mostanában?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése