2012. augusztus 2., csütörtök

PUPA pirosító helyett

Az elöző bejegyzésemben megmutattam a PUPA nyári kollekcióját s mivel, sehol sem tudtam megszerezni a rózsaszín pirosítót, bánatomban elhoztam helyette egy másikat. Már régóta szemezgettem a Bourjois pirosítóival, s mivel hasonló árban voltak, elhoztam az egyiket.
Kép forrása: http://makeupworld-heli.blogspot.hu/2012/04/bourjois.html
Hosszú perceken keresztül álltam az álvány előtt, kipróbáltam a pinkesebb árnyalatokat, majd a 74-es Rose Ambré (Rose Amber) mellett döntöttem, én hoztam el az utolsó kirakott darabot. Tavaly készítettek egy "limitált" kollekciót, melyben a hat legtöbbet eladott árnyalatot hangulatos, párizsi emlékművekkel hozták össze. 

Le Sacré Cœur / Rose Coup de Foudre #16; The Eiffle Tower / Ambre d'Or #32;
L'Arc de Triomphe / Lilas d'Or #33; L'Opéra Garnier / Rose d'Or #34; 
La Bastille / Rose Ambre #74; La Colonne de Juillet / Rose de Jaspe #95. Kép forrása
Már többször láttam a képet, de azt sosem hittem volna, hogy tudattalanul is az egyiket választom...

Visszatérve a Rózsa Borostyán pirosítóhoz, imádom ezt a kis dobozkáját. Kicsi, kompakt, jól záródik, -kis gombbal lehet kinyitni,- belül nincs kihasználatlan területe, hiszen tükör is van benne. Kaptam hozzá egy két végén ferde ecsetet, mellyel nem tudtam eldolgozni a felvett mennyiséget. Nagyon (de tényleg nagyon!) pigmentált, de el lehet dolgozni, s a doboz színe teljesen megegyezik a pirosító színével. Nincs durva illata, igazából még kellemesnek is mondhatom. (Mondtam már, hogy rossz a szaglásom és csak az igazán büdöset érzem meg, de ez... mint egy friss virág, imádom.)



Franciául is le volt írva.


Lehet kipróbálok majd egy világosabb árnyalatot is, mert ez igencsak erős az arcomon, eldolgozva is.

Nektek mi a véleményetek a Bourjois termékeiről? Próbáltátok már a pirosítójukat?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése