2015. február 28., szombat

Szortimentváltós szerzemények: Essence

Sziasztok Lányok!
Nemrég elkezdődött a Rossmannban is az Essence kifutó termékek leárazása, pont miután kiraknom a szerzeményes Catrice posztot - lehet hamarabb kellett volna megosztanom azt a bejegyzést... :D


A továbbiakban láthatjátok a röved véleményemet a termékekről és színmintákat is.



Eléggé megleptem magamat, mert nézegettem és leginkább szájravalókat, rúzsokat szereztem be - körömlakkot meg egyet sem. :D
 
Mindig is szemezgettem az Essence bronzerével, de sosem jutottam el odáig, hogy meg is vegyem. Ez azonban most megváltozott, és igencsak várom már a nyarat, illetve hogy kipróbálhassam és megtanuljak kontúrozni vele. Megjegyzem a helyette érkező pirosító/bronzosító is jól néz ki. :)





Körmös oldalról egy dobozka színes konfetti-csillámot hoztam haza, illetve egy csomag cuki mintás körömreszelőt.

10 call me galaxy





És végezetül jöjjön is a lényeg, egy újabb adag long lasting rúzsokat, a bogyószínűt (09 wear berries!) és a pirosat (03 dare to wear) - ezt az utóbbit küldte szét a Coty a beautybloggereknek Valentin-napra... Amúgy én nem is tudtam, hogy a 03-as is akciós lesz, csak a 09-esről tudtam... Ezekkel már összesen három ilyen rúzsom van - az előző kifutó termékek közül megvettem a 05-ös dare to be nude-ot.
 
Végezetül lássuk is a swatchokat:
 
 
Ennyi lenne a mai bejegyzés, körmös vonalon kicsit elfordultam az Essence/Catrice oldalról, inkább Flormar, Moyra és Golden Rose lakkokat veszek.

Ti vettetek valamit a kifutó termékek közül?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Azt a bronzert nem is tudom láttam-e már nálunk... de remélem nem, mert akkor meg kell vennem, pedig már így sem férek el a bronzerektől. De annyira szép... és tényleg kókusz illata van? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg szép kis cukiság :) Az illata pedig tényleg kókuszos :)

      Törlés