2015. február 13., péntek

Szortimentváltós szerzemények: Catrice

Sziasztok Lányok!
Már nem bírom tovább várni, hogy a Rossmannban leárazzák az Essence kifutó darabjait, így most megmutatom, miket vettem a Catrice kifutó termékeiből.
 
 
Ha érdekel, hogy teljesítenek, olvass tovább.



 
Három részre tudom osztani a beszerzett termékeket.
 
Első, a szemhéjpúder - méghozzá a liquid metal vonalból a 070 Gold Leaf Me.
Ez az első ilyen szemfestékem és imádom, mert olyan, mint amilyennek leírják: A fémesen csillogó folyékony fémet idézi. Kilenc árnyalat egyedi króm hatással rendkívül különleges, szemet gyönyörködtető felülettel. Maximális pigmentáció, finom textúra és intenzív színszórás jellemzi, exkluzív fekete csomagolásban.
 

 
 
Második szintén egy újdonság, az Ultimate shine gel lip color, melyből rögtön két árnyalatot is elhoztam: 040 Don't Fear The Sheer és 080 Russian Violette. Nagyon tetszik ez a gél állaga, mióta a boltokba került nézegettem, de csak most szántam el magam a vásárlásra.
 

 
 
Harmadik, ami még mindig az egyik gyengém, a rúzsceruza - rendes nevén Pure Shine Colour Lipbalm 060 go flamingo go. A színe kicsit fura, rózsaszínnek írja mindenki, de én inkább mondanám narancsnak az ajkamon, de a karomon meg annyira nem...
 



Jöjjön a végére még egy swatch mindenről:

 
 
Ti beszereztetek valamit a kifutó termékekből?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése