2014. július 22., kedd

Catrice kifutó termékeket vettem

Sziasztok!
Gondoltam egy rövid bejegyzés erejéig megmutatom, miket vettem a kifutó Catrice termékei közül, hátha le akarnátok még valamelyikre csapni.


Egyébként kicsit meglepődtem, hogy ilyen korán elkezdődött a kiárusítás,  ráadásként mindenhol egyszerre... későbbre emlékeztem tavalyról.
Sikerült a kívánságlistámról kihúzni pár dolgot, úgyhogy lássuk is őket külön-külön. :)


Szemhéjpúder | Mono Eyeshadow: 630 Fancy A Coppa Tea? 

Gyönyörű, fényes rezes árnyalat. Imádom ezt a színvilágot, az előző szortiment frissítésénél is beszereztem egy hasonló mono szemhéjpúdert, az Oh, It's Toffeeful!-t.




Arcpirosító | Defining Blush: 050 Apropos Apricot


Fényes barack, ahogyan a neve is sugallja. :)
Eddig az egyetlen ilyesmi árnyalatú pirpsítóm a Sleek Rose Gold-ja volt, de ez is nagyon tetszetős.





Rúzsceruza | Pure Shine Color Lip Balm: 020 Rusty In Peace, 070 I don't Red It 

Az utóbbi időben elkezdtem gyűjteni a ceruza formájú rúzsokat, nagyon bejön ez a kiszerelés. Mindig is kíváncsi voltam, milyen a Catrice kínálata, úgyhogy örültem mikor megláttam, hogy ezek is akciósak lesznek - eddg nemigen volt érkezésem kipróbálni őket...
A 020-as egy narancsos natúr árnyalat, a 070-es pedig egy halvány vörös - mindkettő tökéletes nappalra is. :)



Végül jöjjön is a swatch:




Én elégedett vagyok a megvásárolt termékekkel, nagyon kihasználható árnyalatok és emellé még igencsak pigmentáltak is. :)

Ti beszereztetek valamit a kifutó termékek közül?
Mulberry

6 megjegyzés :

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Ó, milyen jókat sikerült venned... :) Olyan gyorsan kifosztják ezeket a polcokat mindig, hiába látok meg valamit egy blogon amit megvásárolnék, ha másnap bejárom az összes üzletet itt a környéken akkor sem találok belőle egyetlen-egyet se. :(
    Az meg megint másik ügy, hogy nem is ugyanazok a termékek vannak kiárusítva az egész üzletláncba, amikor utazgatok minden városba elmegyek Rossmannozni/DMezni (:'D) és sosem látom ua. a terméket kétszer kitéve, szóval szerintem szándékosan akarják megnehezíteni a dolgomat az ilyen beszerzéseket illetően.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyjából a harmadik/negyedik fordulóm volt, mire sikerült ezeket beszereznem. Előtte én is lefosztott polcokkal találtam szemben magamat vagy - ami szerintem még ennél is rosszabb - ótvar minőségben lévő termékekkel... (Ótvar alatt pl a láthatóan többször is használt, rosszul visszacsavart tetejű, szétolvadt, bele/megkarcolt rúzsokra gondolok és hasonló finomságokra.) Aztán egyszer egy szinte teljesen feltöltött álványnál megláttam ezeket és le is csaptam rájuk. :)
      Én csak annyit fűznék ehhez hozzá, hogy -ha jól emlékszem- a Müllerben -50% volt a körömlakkokra (ami 300-400Ft), míg a Rossmannban ez a tipikus 700Ft-os akciós áron vásárolhatóakmeg... Én ezt nem érzem fair-nek... :/

      Azért szurkolok, hogy megtaláld a Neked tetsző darabokat :)

      Törlés
    2. Ezzel az "ótvar minőségű"-vel abszolút egyet értek, múltkor pl. egy olyan púdert árultak a Rossmannban aminek le volt törve az egész fedele meg még bele is volt nyúlkálva.... >.<

      Törlés
  3. Kár, hogy a rúzsceruzákról nem készítettél képet élesben, kíváncsi lettem volna rá :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szoktam sminkes bejegyzéseket készíteni, mert nincs nagy kézügyességem hozzá - csak alap sminkeket csinálok meg a megszokott, bevált dolgokat. Másrészt nem szoktam magamat fotózni... De lehet kivételt teszek és megpróbálok holnap alkotni valamit. :)

      Törlés