2012. augusztus 8., szerda

Körmös Kihívás: 7. nap - Fekete és Fehér

Még egy akció kerei között csaptam le a S-He fekete lakkjára, mely kevéssé pigmentált, nehezen szárad meg s ezért ritkán használom. Legutoljára szilveszterkor volt rajtam, két-három rétegben és arra a circus sonfetti.
A fehér AVON-os körömlakk egy francia manikűr szett része, szép halvány, viszont építhető. Két rétegben szépen fed.

Mivel most a kettő együtt kellett, első gondolatom az egyik kéz fehér, másik fekete - de ez nem tetszett. Aztán a következő az egyik körmöm ilyen, a másik olyan és így tovább. Ez nem is volt olyan rossz ötlet, úgyhogy kicsit feltuningoltam. Mindent lefestettem fehérre, majd a két körmömre tettem feketét is és középen összekevertem kissé szürkévé, hiszen a két színből szürke lesz. Úgyhogy azon a két körmön van fehér, rajta fekete keret és végül szürkeség. Íme a végeredmény:


Következő Napi Szín: Metál.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése