2012. augusztus 29., szerda

Szeretnék Majd Ajakfilcet Venni

Púderfelhő Andinál még ezeréve láttam egy posztot az ajakfilcekről. Már egy jóideje szemezek velük a boltokban, láttam a Catrice, az Astor, a Maxfactor és a NYC polcain. Különbséget az árukban, illetve a tartósságukban látok.

 
 

Én legelöszőr a NYC Smooch Proof 16H LipStains-re neveznék be, hiszen kezdetnek egy olcsóbb (vagy éppen a legolcsóbb) is megfelel. Swatchok után a legjobban a rózsaszínek tetszenek, illetve a világosabb vörösek. Már a kezemen is kipróbáltam őket - egyik másik igencsak tartós! - és 2 szín is megtetszett. Szerintem majd olyan szeptember-október környékén fogom megvenni őket, addigra már talán enyhül a barnaságom és a valódi színemhez tudom, hogy fognak passzolni.

Ti hogy álltok az ajakfilcekkel?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése