2013. január 21., hétfő

Bevásárlás: kifutó Essence termékek

Nagy Essence fan vagyok, de a mostani kimenő termékek közül csak néhány dolog fogott meg: a krémes szemhéjfestékek, egy-két körömlakk és a Fix&Matte púder.
Igazából, eddig egy ilyen krémes szemhéjpúderem sem volt az Essence-től és a Fix&Matte púdert is mindig elkapkodták előlem...


Elkapkodták előlem a fix&matte púdert, ami nem baj, mert nem szeretem a loose dolgokat, úgyhogy "csak" egy pár krémes szemhéipúdert hoztam haza, egy repedezős lakkot és volt szerencsém az alap és fedőlakk pároshoz is. :)
Kipróbálás végett: base & top coat páros:



Ugyan a korábbi posztomban mondtam, nem tartom szükségesnek több repedezős lakk megvételét, de most bizony az akció elcsábított. Úgyhogy végül elhoztam a 05-ös Crack Me! Mauve lakkot, hiszen a 03-as kék, már megvan.



A Stay All Day Long Lasting Eyeshadows közül a következő árnyalatokat vettem meg: 01 copy right, 02 glammy goes to..., 08 the magic must go on, 09 for fairies. A feketét és a  kéket otthagytam.





Mást is vásároltam a Rossmannban, de azoknak egy új posztot szánok, amit itt megnézhettek.

Ti mit szereztek be a kifutó termékekből?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Hú, én is megvettem pont ma 02-es krémes szemhéjpúdert. Mellé a körömágybőr puhítót, meg 1 körömlakkot választottam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan szép színeik vannak ezeknek a krémeseknek. Nem is értem, miért nem vettem korábban ilyeneket. :)
      Örülök, hogy mindenfélét találtál.

      Törlés