2013. január 4., péntek

San Francisco-i Körömlakk - Catrice, Big City Life 2

Anyunak Karácsonyra megvettem a Catrice mostani kollekciójából a San Francisco lakkot, amelyet most ki is próbáltam és gondoltam, megmutatom Nektek is.


A promóképen és valóságban is teljesen másképp néz ki. 


Két réteg kellett a tökéletes fedéshez, ami nem is baj, de olyan rossz ecsetet kaptam hozzá, hogy elsőre azt kellett megszerkeszteni.

Új típusú ecset tartozik hozzá, aminek az egyik sörtéje visszahajlott, ezáltal a felkent körömlakkot lehozta a körmömről, a másik pedig kilógott oldalt és összemaszatolta a körmömet. Ez a két sörét nélkül viszont egész jól működik az ecset.
Update: A körömlakkal is baj van, mivel másodszorra kenve a normálissá varázsolt ecsettel, eléggé foltosan fog. Lehet, hogy csak az én körmeimen, de annak nem örülnék...

Szép zöld színe van :)

Hamar megszáradt, alatta van egy körömerősítő alapréteg és fölötte pedig egy átlátszó fedőlakk. A jobb kezemen pedig a gyűrűs ujjamon másmilyen lakk maradt, igazából a gél lakkozás eredménye. Karácsonykor megcsináltam és szinte eddig kitartott. :)

Mire nem jó a karácsonfa? :D

Még gondolkodom a párizsi körömlakk beszerzésén is, de már decemberben lefosztott displayekkel találkoztam. Addig is, boldog vagyok a párizsos palettával.

Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése