2015. december 12., szombat

NOTD: Réges régen, egy messzi messzi galaxisban....

Sziasztok Lányok!
Ma bemutatom Nektek a legelső Zoya lakkomat.


Ha kíváncsiak vagytok arra, hogy hogyan teljesít, akkor olvassatok tovább. :)


Már itt az elején sok mindent el kell, hogy mondjak. Nincs mese, úgyhogy hozzá is kezdek.
Rengetegszer nézegettem a Nailland oldalán az akciós körömlakkokat és mindig elgondolkoztam a Zoya lakkokon. Korábban mindenhol csak a márka homoklakkjaitól zengett minden, akkor nem csábultam el pedig többször is láttam a standnál élőben az épp akciós lakkokat. Aztán eltelt egy kis idő, aztán egy ideje már nézegettem ezt a lakkot, de eredeti árán soknak találom. Ennek oka, hogy a hasonló kategóriás China Glaze, OPI, AEngland lakkjaim is 3 nap után lepattognak, de a párszáz forintos Moyra meg Golden Rose bírja a kiképzést... Igen, ezért coltam szkeptikus az ILNP-vel és ezzel szemben is. 
De szerencsére pozitívan csalódtam, mert ez a Zoya lakk kitartott 7 teljes napig és csak azért szedtem le, mert meguntam! ^^

Eleget fecsegtem, jöjjenek is a képek:




Alapnak használtam másfél-két réteg fekete körömlakkot a jól bevált Flormar-tól:


Engem teljesen lenyűgözött ez a fedőlakk - mert hát, ezt én inkább fedőlakknak használnám, mint rendesnek, ahhoz túl kevés benne a fekete lakk, hiába nem látszik ez az üvegen. Persze nem is én lennék, ha nem egy csillámos fedőlakkot veszek a márkától... :D
Egy kis plusz: mióta blogot vezetek, szerintem ez lehet talán a második (netalántán harmadik) alkalom, hogy bejött a nagy hájp, még ha nem is a homoklakkra, de a márkához.


Egyébként kb 2 hete meg szeretném osztani Veletek ezt a manikűrömet, de eddig valahogy mindig közbejött valami...

Nektek hogy tetszik?
Csalódtatok már híres-neves/hírhedt márka termékeivel?
Van Zoya körömlakkotok? Melyik a kedvencetek?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése