2015. december 22., kedd

NEW IN: Ilyen az, amikor drogéria közelében vagyok

Sziasztok Lányok!
Ma megmutatom miket sikerült vásárolnom magamnak az elmúlt időszakban.


Jó volt ismét kicsit magamnak vásárolni.


Tulajdonképpen karácsonyi ajándékokért mentem be a drogériákba, végül magamnak is találtam pár dolgot.





Tudni kell rólam, hogy imádom az essence rúzsait, így nagyon boldog voltam, amikor a Müllerben megláttam a Merry Berry trendkiadás eléggé lefosztott állványát de az egyik ott lévő rúzshoz még volt tető, így el is hoztam. A leértékelt állványon pedig megtaláltam akciósan egy korábbi trendkiadás, a Godd Girl Bad Girl darabjait így velem jött a jókislányos-rúzs. Szintén az akciós szekcióban találtam két szuper szemhéjpúdert, így azokat is elhoztam. Kedvelem ezeket a Metal Glam formulát, egy régebbi darabot is idetettem összehasonlítani őket.




Jövőre majd szeretnék írni az idén használt szempillaspiráljaimról egy összegző bejegyzést. Egyébként szeretem, amikor így össze vannak csomagolva a termékek - úgyis mindig jól jön egy fekete szemceruza és egy szempillaspirál. :) Még nem próbáltam NYC szempillaspirált, eddig inkább az Essence, Catrice vagy a MayBelline darabjaira tettem le a voksomat.





Müllerben már régóta nézegettem a sminkecsetes állványt, még sosem vettem onnan ecsetet, de egész jónak tűnnek. Az új ecseteimet még nem használtam, mert előbb ki akartam őket mosni, úgyhogy gondoltam beruházok a kis fémdobozba rejtett szappanra. Kipróbáltam, nagyon kellemes vele dolgozni és sokáig elég lesz. Szivacsból is feltankoltam, mivel valahova eltüntettem az itthon lévőket, pedig kellett volna egypár manikűrhöz.




Imádom a mangót, hiába csak néhányszor ettem, s chai teát is csak egyszer ittam - megjegyzem nem volt nagy cucc - úgyhogy most adok nekik egy újabb lehetőséget. Régóta szemezgetek ezekkel a telefonzsinór hajgumikkal és ezzel a cuki mintával nem tudtam otthagyni a DM-ben. Végezetül még elhoztam egy lila essence the gel nail polish körömlakkot, méghozzá az 52-es amazed by you-t. 




Ti vettetek mostanában valamit? Esetleg magatoknak pár apróságot?
Mindenkinek megvettétek a karácsonyi ajándékát?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése