2014. január 19., vasárnap

Első homoklakkjaim

Sziasztok!
A karácsonyfa alatt megbújt két szépséges homoklakk, amiket egyből ki is kellett próbálnom.

A tovább után láthatjátok - nálam is - ezeket a szépségeket.
Viszonylag jóideje hódítanak a homokhatású körömlakkok s hozzám még csak most érkezett meg az első ilyen darab a Rimmel változatából, a Lovely szépség anyué. :) Eddig annyira nem mozgatta meg a fantáziámat, sőt... hidegen hagyott, mindaddig amíg nem láttam róluk több blogon is képeket. Gondoltam én is kipróbálom, hátha van valami jó bennük...

És van, méghozzá, hogy tartósak! Igen, ezt mondom én, akinek eddig két körömlakk - Crystal Nails, Bourjois - váltotta be ezt az ígéretet. :)Nincs is jobb ezeknél a lakkoknál a vizsgaidőszakban, amikor végképp nagyon nincs időm olyan apróságokra, mint kétnaponta körmöt lakkozni.


Lovely
Ugyan már jóval korábban megjelent a polcokon a Baltic Sand homoklakk én még csak most kezdtem szemezni az ilyen hatású lakkokkal és mivel nagyon tetszett ez a visszafogott ezüst szín, így amikor a Rossmannban láttam egy árválkodó lakkot, akkor úgy döntöttem megveszem anyunak - karácsonyi bevásárlás közepén jártam. ^^

A legújabb limitált Snow Princess Kollekció része ez az ezüst színű (Nr. 3) snow dust homoklakk, amelyre sikerült lecsapnom - az aranyszínűt is szeretném beszerezni, de sehol sem találok már belőle...






Rimmel
Erről a darabról igazából egyetlen egy kép győzőtt meg, hogy igenis kell nekem - a kép alapján szerntem érthető :D - úgyhogy nagyon megörültem, amikor megkaptam.

Ezek a homoklakkok space dust névre hallgatnak és a megszokott üvegcsékben kaphatóak, csupán az ecsetre van ráragasztva a cuki kis informáló matrica. Az Aurora nevű - szerintem nude - árnyalat boldog tulajdonosa vagyok, de még igencsak szemezek kettővel: Moon Walking, Luna Love. 





Nem is értem miért nem próbáltam ki eddig a homoklakkokat, amint előrukkolt a Lovely és az Essence ezekkel a lakkokal... de ami késik, nem múlik, úgyhogy majd szeretnék a többi márka homoklakkjával is kísérletezni. 
Az Essence-nél megvártam a leárazást, hisz a piros homoklakk is kifutó termék több más szépséggel együtt, a Catricehez pedig a szortimentfrisítés során fog érkezni Crushed Crystals névvel. :)




Ti, hogy álltok a homoklakkokkal? Kedvenc márkátoknál kapható?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése