2014. február 11., kedd

A hidegben használt kézkrémeim

Sziasztok!
Most télen többször észrevettem, hogy a hideg szél irdatlanul megfújta a kezeimet - nagyon sokszor volt cserepes, berepedezett, néha még kicsit vérzett is ezek miatt... így "kénytelen" voltam kitalálni valamit ez ellen vagy kezelni a kialakult helyzetet.



Többféle kencével is próbálkoztam, de nem meglepő melyik volt a leghatásosabb fegyverem. :)
Leghosszabb ideje a Fruttini vörösáfonyás-csokis testvaj van a birtokomban, de annyira nem vált be, mint azt reméltem. Az állaga nagyon kemény, az illata isteni, de az íze... miután a kézemmel viszem fel és többszöri kézmosás után is érezni lehet egy kellemetlen ízt, miután véletlenül a számhoz érek... Nem szívesen használom, de ha mégis, akkor a lábamra és a kiszáradt helyekre, mint például a könyököm, sarkam. 
Összességében örülök, hogy csak ezt a kicsi, 50 ml-es verziót vettem meg belőle - lehet más kombinációban jobb, de nekem ez a darab annyira nem jött be most.





Mikor rájöttem a fentebb leírtakra, megvettem az Essence kézkrémét - nem a mostani kollekció! - a karamellás forró csokis ízűt, amit azóta előszeretettel használok a kezemre. Az állaga kicsit sűrű, az illata nagyon csokis, semmi fanyar íze nincsen és gyorsan beszívódik. 
Szerintem ez egy sokkal jobb édes kézkrém, mint a Fruttini, de nem tudom állandóan használni, mert időről-időre betelek az illatával és akkor kell a változatosság. Viszont egész sokáig kitart nálam ez a 75 ml-es kiszerelés.




Amikor változás kellett épp beköszöntött nálunk a "cudar hideg" és a kezeim kicserepesedtek, ápolásra szorultak. Ekkor megvettem magamnak a NIVEA Soft 50 ml-es tégelyes kézkrémét, hiszen nem hiába a Nivea az mégiscsak Nivea. Egy-másfél hét állandó használat után szépen vissza/megjavult a kezem, lehetett jó gazdagon is kenni. Az állaga lágy krémes, de nem folyékony, illata a tipikus krémillat és a vastag réteg is viszonylag hamar beszívódik, jó kis tápláló hatása van. Használható arcra, testre és kézre is, hiszen ez egy általános hidratáló krém jojoba olajjal és E-vitaminnal.
Biztos vagyok benne, hogyha legközelebb is lesz ilyen gondom, hogy kiszárad a kezem, könyököm, akkor előkapok/veszek egy Niveát, mert igencsak megéri az árát és mert főképpen hatásos is.






Karácsonyra pedig két új krém is érkezett a házba. 



Az egyik a limitált kiadású 100 ml-es Balea Beautiful Berries erdei gyümölcsös gyorsan felszívodó kézkrém panthenollal és olivaoljjal. Jól hidratál, gyorsan beszívódik, finom az illata, nagyon kedvező az ára és irdatlanul cuki a csomagolása - kell ennél több? :D



A másik pedig egy 30 ml-es OPI Avojuice skin quenchers Holly Berry (talán magyal bogyó?) kéz és testápoló juice antioxidánssal, aloe verával, avokádóval és C vitaminnal. Csalogató rózsaszín krém, csodás fahéjas almás-gyömbéres-bogyósgyümölcsös illata van, ami vagy egy órán át is érezhető, nagyon pici mennyiség is elég belőle, gyorsan beszívódik, selymes érzetet hagyva maga után. 



Nekem mindkettő illata nagyon tetszik, ugyen egyik sem csodatévő - mint a Nivea, - de eléggé rájár a család az OPI-ra én pedig a Balea darabbal rohangászok nap mint nap. Nincs semmi ellenvetésem, érzem, hogy el fogjuk őket használni.




Bevallom, most felváltva használom az Essence és a Balea kézkrémemet, attól függően, hogy milyen illatra vágyok, de/bár az előbit már szeretném mihamarabb elhasználni és az is biztos, hogy egy darabig nem fogok új kézkrémet venni. Elég lesz ezeket elhasználni szépen sorjában. :)


Ti milyen kézkrémet használtok mostanában?
Van valami nagy kedvencetek vagy egy eddig jól bevált darabotok?

Mulberry

1 megjegyzés :

  1. Egy Müller saját márkás terméket, vaníliás-mandulás, nekem tökéletesen bevált :)

    VálaszTörlés