2014. február 1., szombat

Egy kis újítás a jövőre nézve

Sziasztok!
Mára egy rövidke bejegyzést hoztam, ami igazából két régi képből fog állni.


A tovább után az okát is elárulom. ;)

Végre vége van a vizsgaidőszaknak, így most mindenre lesz időm, amit szeretnék és az egyik ilyen dolog a körömlakkozás. A legtöbb eddigi, a blogon bemutatott NOTD bejegyzések igencsak egyszerűek voltak, kifestettem a körmeimet, sok fotó róla és kész - jó, jó néha volt csillámos fedőlakk, de az mégsem egy nail art...

Idénre megfogadtam, hogy kipróbálom az igazi körömpingálást és tudom, hogy van még hova fejlődnöm. Biztos jó kis tapasztalatszerzés lesz. :)

A két képen láthatjátok a régebbi próbálkozásaimat, egy pöttyös és egy csíkos manikűrt.


Itt a pöttyözéshez egy fogpiszkálót használtam, mára már van rendes eszközöm hozzá.





A mintához használt eszköz a Marble Mania szett ecsete volt. 


Pinteresten rengeteg nail art fotót és útmutatót néztem, úgyhogy igencsak bele fogom vetni magam az alkotásban, melyet majd meg is osztok Veletek. :)


Mulberry 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése