2014. április 15., kedd

NOTD: Első körömnyomdázásom

Sziasztok!
A minap elöször kipróbáltam a nyomdás technikát körömfestéshez. 



A továbbiakban a tapasztalataimról mesélnék.
Felhasznált kelllékek:
- AVON: Lucky Penny 
- Essence: Stamp me! (black)
- Essence nyomdázó szett

Minidg is ki akartam próbálni, hisz ezt tartottam a legegyszerűbb módjának a köröm mintázásához. Hát, nem sokat tévedtem. :)
Csak meg kellett találnom a megfelelő fekete lakkmennyiséget, amit a lapra kell kenni, a felesleget le kell húzni róla majd végül jön a nyomda - amit nem kell annyira rányomni, hogy felszedje a mintát.

Íme a végeredmény, melyhez a pöttyös mintát használtam, illetve a gyűrűsujjamon a pillangósat is. :)





Nagyon megtetszett ez a módszer, szerintem még be fogok szerezni pár körömynomda lapot. :)

Ti már nyomdáztatok? Honnan szereztetek hozzá lapot?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése