2015. január 6., kedd

Körömnyomda lemezek az AliExpress-ről

Sziasztok Lányok!
Karácsonykor úgy gondoltam, meglepem magamat pár körömnyomda lemezzel, amit online rendeltem meg.
 

Erről mesélek a mai bejegyzésben.

Elöszőr egy táncos eszközt rendeltünk az AliExpress-ről, mivel fele annyiba kerülnek, mint itthon a boltokba - ha egyáltalán kaphatóak. Szeptember óta nagyon sokat csüngtem az Ebay kistestvérének nevezett oldalon, aztán egyszer csak ráakadtam erre a linkre, ahol épp hatalmas akció volt: az eredeti ár (6.99 USD / darab) helyett akciósan (-75%) csupán 1.75 USD / darab lehetett rendelni. Több sem kellett nekem, egyből kiválasztottam a CA-23, CA-24, CA-28, CA-29 lemezeket.

Volt rajta egy kék védőfólia, így nem karcolódtak.

Megrendeléssel sem volt gond, és még karácsony előtt meg is érkeztek - csak a postán maradtak, mert nem volt itthon senki sem, hogy átvegye...

Amint kibontottam a csomagot, ki is csomagoltam az egyiket és felavattam.



Kb 5 perc alatt végeztem a nyomdázással - ez az essence lemezzel sokkal tovább tartott és rondább végeredménye is lett - alapnak az előző napi körmeimen alkalmaztam az essence kifejezetten nyomdázáshoz használatos  fekete körömlakkját.

Nagyon tetszenek a lemezeken lévő minták, közelről is lefotóztam, miután használtam - elnézést, hogy így "piszkosan" mutatom Nektek.


 
Ti szoktatok nyodázni?
Honnan szerzitek be a lemezeket?
Mulberry

1 megjegyzés :

  1. Szia :) én is szeretnék ilyen lemezeket venni, nézegettem is. CSak arra nem jöttem rá, hogy hogy válasszam ki melyik lemezt szeretném. Te hogy csináltad?
    Előre is köszi :)

    VálaszTörlés