2015. január 29., csütörtök

NOTD: A tél színei körömlakkos kihívás #5

Sziasztok Lányok!
Folytatódjon tovább a tél színei kihívás, aminek a jövő héten vége lesz.


A mai manikűrömhöz a legújabb szerzeményemet avattam fel, így kicsit írnék is majd róla - remélem nem bánjátok. :)


Világos lila
Bajban voltam a világos lila szinnel, mert nekem csak erőteljes sötétlilám van, mivel az illik hozzám. Elsőnek arra gondoltam, majd kikeverek valamit, aztán abból nem lett semmi, mert megláttam a Rossmannban a legszebb halvány-lilát és el kellett hoznom. A mai manikűr középpontjában egy sima világos lila holo lakk áll, csupán a gyűrűujjamat dobtam fel egy kis glitterrel - ami a fényképeken annyira nem látszódik, mint élőben...



Felhasznált lakkok:
- SHE: 255
- Rival de Loop #03 cute candy: már egy réteggel tökéletesen fed, gyorsan szárad és gyönyörű.

A többiek munkái:





Nektek hogy tetszik?
Szeretitek a hologrammos lakkokat?
Van kedvenc Rival de Loop terméketek?
Mulberry

2 megjegyzés :