2015. január 25., vasárnap

Mini Teszt: Mangós body sorbet a The Body Shop-tól

Sziasztok Lányok!
A legutóbbi The Body Shop vásárlásomnál kaptam egy ilyen kis mintát az egyik termékükről, amiről szeretnék írni egy kicsit.

 
Ha kíváncsi vagy mit rejt ez a kis tégely, akkor olvass tovább. :)


Mangós Body Sorbet - ára: 200 ml - 3.590 Ft
Sohasem használtam még ilyen testápolót, így kicsit utána kellett néznem, mit jelent a sorbet kifejezés az adott krémnél.

Amit ígér: Innovatív, teljesen új textúra, mellyel minden bőrtípust hűsítő hidratálással lehet kényeztetni. A könnyed sorbet textúra azonnal beszívódik a bőrbe és hűsít, így használatuk különösen ideális a nyári hónapok alatt. Akár 24 órán át tartó extra hidratálást biztosít. Hosszantartó, egzotikus, de mégis lágy mangó illattal.
 

Szokatlan az állaga, olyasmi, mintha megaludt volna a termék, de tényleg hűsítő hatása van és gyorsan felszívódik miután elosztlatom a bőrfelületen, feltéve ha nem túl sokat szedtem ki az ujjammal... Nincs kellemetlen illata, de az én kezeimet nem hidratálja 24 órán át - sőt inkább szárítja, habár lehet a coolingos hatását érzékelem ennek...
A nyári nagy melegben azonban tökéletes hűsítő lehet testpermet mellett/helyett, főleg ha a hűtőben tartjuk, hidegen.


Ezt a kis mintát elhasználgatom - leginkább a könyökömet kenegetem vele.

Összességében, nekem nem nyerte el a tetszésemet, lehet csak azért mert ilyen rossz időben próbálkozok hűsítő hatású termékkel, illetve a furcsa állaga sem hozza meg a kedvemet a használatához, na meg az ára is kicsit borsos számomra...

 
Ti használtatok már ilyen body sorbetet?
Mi a véleményetek a TBS termékeiről?
Van kedvencetek?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése