2015. április 9., csütörtök

23 random tény rólam

Sziasztok Lányok!
Ma elkezdődtek a Glamour-napok én pedig egy személyes bejegyzéssel érkeztem, mert a mai nap különleges szémomra, ugyanis ma van a születésnapom.
 
 
Emiatt fogadjátok a következő listát nagyon sok szeretettel.

♥ Kedvenc színem a lila.
♥ Imádom a gránátalmát, az epret, a málnát és a szedret.
♥ Volt egy időszakom, amikor cukrász akartam lenni.
♥ Meg akarok tanulni amerikai palacsintát és lukas fánkot készíteni - meg persze a rendes magyart is.
♥ Sajnálom, hogy leragadtam a pálcikaember rajzolásnál.
♥ Gyengéim a szép színű rúzsok és a zselés tusok.
♥ Ráfüggtem a Pretty Little Liars-re és elmondhatatlan módon szerettem volna, ha Aria lenne A... Habár még megtörténhet Black Widow-ként. :D
♥ Picit értek franciául, beszélni viszont nem igazán merek. Ezen szeretnék a jövőben változtatni.
♥ Mostanában megkedveltem az Oreo kekszet.
♥ Kedven sorozatom a BBC-s Sherlock (nem a Lucy Liu-s nem Sherlock & nem Watson!), illetve Benedict Cumberbatch & Martin Freeman.
♥ Szeretek sütni főzni.
♥ Régebben mindig több könyvet olvastam egyszerre. Ma már csak egyet, épp az Insurgent van soron - még nem láttam a filmet, előbb a könyv végére szeretnék érni. :)
♥ Az első pillanattól kezdve szerettem a The Hunger Games sztorit - meg a Divergent-et is.
♥ Minden reggelemet egy bögre tejeskávéval indítom.
♥ A kedvenc virágaim a tulipán, a rózsa és a nárcisz.
♥ Szeretem az angol vagy amcsi sorozatokat eredeti nyelven hallgatni.
♥ Még mindig nézek rajzfilmeket.
♥ Kedvenc animéim a Death Note, az InuYasha és a Yu Yu Hakusho.
♥ Nem szoktam kidobni a havi BKK bérletemet - évekig visszamenőleg megvan jó sok.
♥ Mozinál mindig elteszem a jegyemet - évekre visszamenőleg az is megvan.:D

♥ Nem szeretem Miley Cyrus-t, nekem mindig is (lázadó) Hannah Montana marad...
♥ Imádok fotózni és szép fényképeket nézegetni.
♥ Nemrég csatlakoztam az instagramra, @zsuff névvel megtalálhattok. Sok kaja képem van már, kövessetek nyugodtan! :)

Mulberry

2 megjegyzés :

  1. "Sajnálom, hogy leragadtam a pálcikaember rajzolásnál." ez így nem igaz, szépen rajzolsz!
    "Picit értek franciául, beszélni viszont nem igazán merek. Ezen szeretnék a jövőben változtatni." --támogatom!
    Boldog szülinapot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, absztrakt dolgokat :D
      Köszönöm és köszönöm :) <3

      Törlés