2015. április 7., kedd

Kívánságlista: áprilisi Glamour napok

Sziasztok Lányok!
Nemsokára Glamour napok! :)

 
A továbbiakban megpróbáltam összeszedni a gondolataimat; írok arról, hogy miket szeretnék beszerezni és itt-ott képekkel is illusztráltam.


Tavaly kivételesen kihagytam a vásárolgatást, inkább Joy napokon vettem pár dologból utánpótlást. Idénre azonban eldöntöttem, hogy nem igazán a sminkeké lesz a főszerep, mivel:
1) Rengeteg sminktermékem van, (melyek közül egyet sem kaptam tesztelésre, hanem) saját pénztárcából vettem - ráadásként jóideje próbálkozom tudatosan vásárolni! Megvannak a jól bevált termékeim; van amit csak a hájp miatt szereztem be; van pár olyan is, ami nem az én színvilágom; s természetesen van olyan is, ami még birizgálja a fantáziámat.
2) A legtöbb ruhadarabom legalább 2-3 éves, ezáltal már nem olyan jó az anyag minősége vagy maga a méret/fazon. Most télen megöltem az összes (2 db) csizmámat, a farmerom is kezdi bemondani az unalmast, nem is szeretném tovább ragozni  a dolgot...

Sminkes kívánságlista röviden, avagy mik a kinézett biztos darabok:
- The Body Shop szemfesték lemosó (ami a -20%-al is eléggé nem-pénztárcabarát lásd micellás vizek palackjaik méretei és az áraik...)
- Maybelline szempillaspirál - lehetőleg keféset, az melyik?
- L'Oréal mono szemhéjpúder - 301 Escape in Bordeaux
- Douglas (valószínűleg a saját márkás termékeik lesznek megjelölve, úgyhogy "rúzs" vagy szemhéjpúder)

 
Egyéb drogériás kívánságok:
- Syoss szárazsampon
- hajfesték, dezodor
 
Ruhás kívánságlista:
C&A:
- virágmintás hosszú nadrág
- bokazokni
H&M:
- hosszú farmernadrág (2 db)
- basic poló (duó)
Orsay:
- valami felső és/vagy bizsu és/vagy napszemüveg
F&F
- majd meglátjuk :D
Takko:
- felső (top, poló vagy kardigán)
- fehérnemű
Tezenis:
- fehérnemű


Most szerintem nem fogok Müllerbe menni, de lehet hogy a Rossmann- és a DM-látogatás is meglesz. :D

Mentek Galmour-napozni?
Nektek mi van a listátokon?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése