2015. április 22., szerda

A szülinapi ajándékom

Sziasztok Lányok!
Korábban említettem, hogy a Glamour-napok idején van a szülinapom és az egyik kedves Barátnőm meglepett egy "aprósággal."
 
 
Alig várom már, hogy felavathassam. :)

 
Korábban nézegettem már a MoYou körömnyomda lemezeit, de drágának találtam azt a majdnem 2000 forintot darabjáért. Az utóbbi időben azóban terveztem, hogy beruházok egy darabra, hiába vettem ugyanennyiért vagy 4 palettát AliExpressről...
 
Erre megleptek egy darabbal, nagyon köszönöm innen is. ;)
 
 
Külcsinről, mintákról nem írnék külön, a képeken láthatjátok hogy néz ki a lemez, ez az Alíz Csodaországban 04-es számú darabja édes kis nyuszis, sakkbábús, kártyalapos mintákkal.
 
 
 
 
Innen is nagyon szépen köszönöm. <3
 
 
Nektek van MoYou lemezetek?
Melyik a kedvenc nyomdázós mintátok?
Mulberry


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése