2015. április 19., vasárnap

Lipcandy: Flormar Lip Balm

Sziasztok Lányok!
Ma a legújabb kedvencemet mutatom be Nektek, ami egy újdonság is egyben, méghozzá a Flormar ajakápolója.
 
 
Lelövöm a poént, nekem nagyon bejön!

 
Szerintem ajakápolóból sosem lehet elég, úgyhogy nagyon kíváncsian vártam ennek az érkezését aztán egyik nap úgy alakult, hogy a Flormar standnál kötöttem ki, kipróbáltam őket és aztán hazahoztam egyet.

 
Nem a "név kötelez" alapján választottam a mulberry (szeder) illatút, hanem a színe alapján. Az ára 1240 forint és 3 gramm terméket kapunk érte. Összesen 6 változatban kapható: black mulberry (fekete eperfa/szeder), orange (narancs), cream caramel (karamell), seffaf apple (zöldalma), watermelon (dinnye), strawberry (eper). Az ajakápolók árnyalata igencsak tükrözi a nevüket, az enyém mély bordó.
 
Fényvédőt tartalmaz s eléggé pigmentált, hiába csak egy ajakápoló. Hidratáló hatása van, szépen kopik és igazán cuki ez a minimalista csomagolása.



Teljesen az én színem, a pulton rögvest kiszúrtam magamnak. Összesen csak 4 árnyalatra emlékszem az állványról, de nem bántam meg a választásomat.


Nektek van bevállt ajakápolótok?
Kipróbálnátok ezt?
Mulverry

2 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik, igen minőségi hatása van! Ajkakon is szívesen megnézném!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg minőségi, az ajkakon is jól mutat. Teljesen megváltozik tőle az arom - jó értelemben. :)

      Törlés