2015. április 2., csütörtök

Tervek & NOTD: Think Pink?

Sziasztok Lányok!
Megpróbállak felvidítani Titeket egy szép manikűrrel. Ti hogy bírjátok ki ezt a szeszélyes időjárást?


Miután "sikerült" fotóznom eleredt az eső, hát milyen dolog ez?


Előző bejegyzésben mutattam, hogy vettem egy Lovely lakkot a Blink Blink vonalból. Meg kell hogy mondjam,  először azt hittem ilyen különleges színű homoklakk lesz - annak jobban örültem volna. Szép csillámos az üvegben sötét rózsaszínes alapban, azonban a körmömre felvíve már csak a kis kék csillámokat láttam - megpróbáltam több szögből fotózni, hogy látszódjon... - illetve, hogy sötétített az alapszínen, ami a Moyra 92 volt. 





Engem ez most annyira nem győzött meg, harmadnapra már lepattogott mindenhonnan, de ennyi pénzért nem sajnálom.

Mik erre a hónapra a terveim?
- Glamour napi bejegyzések - miket szeretnék és végül miket vettem
- Szülinapos TAG - egy kis személyes bejegyzés
- Körömlakkos kihívás: 



Nektek hogy tetszik a manikűr?
Mi a tervetek áprilisra?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése