2013. május 12., vasárnap

A kedvenc vörös körömlakkom egy százforintos boltból

Sziasztok!
Ma az egyik kedvenc körömlakkomat mutatom meg Nektek.



Még a legelső posztjaim között szerepelt a lakk, de eddig még sosem mutattam meg élesben, úgyhogy ezt most pótolnám.
Gondolnátok, hogy mindössze 200 forintba került ez a szépség? Százforintos boltból való és a legtöbb lakkomat messziről lekőrözi a tartósságban. Több napig fenn marad, és csillámokkal sem kell feltúrbózni, mert van magában a lakkban. (Mutatóujjamon az Essence régi topperei közül a mystic mermaid, a középső ujjamon pedig a you're a gold mine - utóbbi alig érvényesül.)





Ha ezt felkenem egyszer, akkor biztos, hogy még utána kétszer ezzel lakkozok. Nagyon szeretem. Kipróbáltam a két új essence topperemet, de nem igazán érvényesülnek - talán egy kicsit a nutatóujjamon az ezüst csillámok... Viszont, ha egyszer megtalálok valamit, akkor azután egész sokszor használom - kb ameddig elől marad, - ezesetben a gyűrűsujjamon lévő kis ezüst matricára gondolok.




Nektek van kedvenc jó, de nagyon olcsó körömlakkotok vagy más sminkterméketek?
Ismeritek a True Lover márkát, hallottatok már róla?
Mulberry

5 megjegyzés :

  1. huu tényleg nagyon szép a színe, gyönyörű a fénye :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép. :) Én eddig az olcsó körömlakkokkal szinte mindig rosszul jártam...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép színe van!
    Én egy időben a Lora lakkokért voltam oda, az is egész olcsó és szerintem teljesen rendben van a minősége is. A DaVinic lakkokat is szeretem. =) Erről a márkáról még nem hallottam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is volt szerencsém 1-2 Lora lakkhoz, tényleg nem rosszak. :) DaVinci körömlakkokkal még nem találkoztam.

      Törlés