2013. május 25., szombat

Yves Rocher: Sikk & Elegancia

Sziasztok!
A mai bejegyzés a májusi Yves Rocher törzsvásárlói képeslap után kapta a címét, melyet ismét beváltottam, s a tovább után láthatjátok, miket vettem és kaptam.

A mostani ajándékok egyike  380 Ft feletti vásárlás esetén egy fehér alapon szürke pöttyös sál, a másik pedig 3990 Ft feletti vásárlás esetén egy piros vagy fehér táska. Mindezek mellett van -40% kedvezmény 1 szépségápolási termékre, illetve amellé egy -50% kedvezmény egy arcápolási (második) termékre. A másik oldalon pedig van egy "kedvezmény" az Un Matin au Jardin Gyöngyvirág illatra: 5800 Ft helyett, 3990 Ft-os áron. Egyéb illatok: Friss Rózsa, Orgona és Virágzó citrusok.





"Az Yves Rocher által gyártott termékek mind szépségápolási termékek (kivéve a sminkecseteket, kellékeket, fürdőpamacsok, stb). Ez a termékeik hivatalos megnevezése."



Most összesen két dolgot vettem, az egyik a Friss Rózsás Un Matin au Jardin illat, melyre érvényes volt a törzsvásárlói -40%, de nem a boltban kiállított -31%-os árra (3990 Ft) vonatkozott, hanem a teljes árra, ami 5800 forint.
Amikor elöszőr láttam és megszaglásztam a boltban, már akkor megtetszett, de akkor még semmilyen akció nem volt rá és nem szerettem volna majdnem 6000 forintot kiadni, így örültem, mikor kicsit később már a -31%-kal találkoztam a boltban, de a képeslapon lévő akcióknak még jobban örültem. :) 




A másik dolog, amit vettem már teljes áron jött velem haza, méghozzá 920 forintért. Ezt a "krémet" még jóval korábban láttam a boltokban, de akkor nem keltette fel az érdeklősésemet, most viszont, hogy nem láttam a polcokon már igencsak foglalkoztatott, - nem is én lennék... - megkérdeztem kapható-e még. A lányok nem tudták, hogy van-e nekik, vagy hogy majd kapnak-e egyáltalán, de végül találtak a fiók mélyén, így elhoztam ezt a kézfertőtlenítő kézkrémet. A rendes neve a következő lenne: SOS árnikás kéztisztító zselé, szóval igen, ez kézfertőtlenítő.

  


Sikeült 3990 forint felett vásárolnom, így megkaptam az ajándék táskát - csak piros volt, de nem baj, nem nagyon tudtam volna választani a fehér és a piros között, így egyszerű volt a választás. Emellett persze megkaptam a pöttyös sálat is, mert 380 forint fölött is vásároltam.



Sál mérete: 140*30 cm és 100% polieszter, 
Táska mérete: az alja 29,5 cm *12,5 cm; a magassága 24 cm; s a fülek magassága pedig 25 cm. 

Ti törzsvásárlók vagytok az Yves Rocher-nál? Tervezitek már az első vásárlást? Van kedvenc terméketek Tőlük?

Mulberry

3 megjegyzés :

  1. Én ma voltam náluk: D beválltottam a szülinapi képeslapom, ilyen sálasat nem küldtek, csak az újat amihez sampont adnak..úgyhogy hétfőn mehetek be újra: D van már elvileg kuponfüzet is,azt is elkérem hétfőn. Ma anyunak vettem parfümöt, olyat mint a tiéd csak a sárgát, meg magamnak malnás testápolót meg egy nude lakkot. Hétfőn még nem tudom mit veszek: ) a táska tetszik: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi a helyesírási hibákért de telóról pötyögök: )

      Törlés
    2. Lehet azért nem kaptál ilyen sálasat, mert szülinaposat kaptál. :) Nem tudom, hogy működik ez, mert pl a legutóbbi decemberit (karácsonyit) sorsolták...

      De ahogy látom, Te is egész jól bevásároltál. :) Nekem ez a rózsás egyből megtetszett, úgyhogy a többinek esélye sem volt Nálam. :D A táska egyébként tovább vándorolt anyumhoz, s csak azt bánom, hogy nem cipzáras (meg nem nagyobb, mert akkor tudtam volna használni...)

      Telefonról én is szoktam írni - már ha tudok :D - úgyhogy semmi baj, átérzem a helyzetet.

      Törlés