2015. január 8., csütörtök

NOTD: A tél színei körömlakkos kihívás #2

Jó reggelt Lányok!
A mai bejegyzést kénytelen vagyok ilyen korán kitenni, mert a mai napon irdatlanul későn érnék haza, úgyhogy a fényképek is a kora reggeli sötétségben készültek.


Ha kíváncsi vagy, milyen módszerrel készítettem el a manikűrömet a második fordulóban, akkor katt a továbbra. :)


Babakék
Ahogy nézegettem a körömlakkjaimat, egyetlen babakéket találtam köztük, az  essence twins alaplakkja, a 01-es edward , amit már ezer éve nem használtam. Most 3 réteg kellett a tökéletes fedéshez - kicsit, mintha túlhigult volna a körömlakk, pedig nem bántottam...
Az ötlet, most nem pinterest-ről/weheartit-ről jött, hanem a barátnőmtől, aki nyáron ilyen manikűrt csinált magának. Kölcsön is kértem két kis mintát - innen is köszönöm szépen. 
Használata egyszerű volt: kivágtam a megfelelő méretet, egy pohár vízbe engedtem kb 10 másodpercig, aztán leszedtem a mintát és rátettem a körmömre. Kicsit rányomkodtam, aztán fedőlakkal fixáltam. Hihetetlen mennyire egyszerű a használata és milyen cuki lesz a manikűrünk tőle.


 
A többiek munkái:


Hogy tetszik?
Ti próbálkoztatok már ilyesmii matricával?
Mulberry

6 megjegyzés :