2015. július 28., kedd

Lipcandy & Double Eyecandy: 3 Makeup Revolution termék a PinkPandáról

Sziasztok Lányok!
Ma egy időzített bejegyzéssel készültem, ugyanis éppen Lengyelországban nyaralok.


Ha kíváncsi vagy ezekre a Makeup Revolution termékekre, akkor olvass tovább. 



Bevallom, mióta megtudtam hogy létezik ez a márka és a szemhéjpúder palettái az Urban Decay Naked palettáinak dupe-jai, igencsak felcsillant a szemem. Szerintem egész sokáig kibírtam a vásárlást (ugyanis nem tesztelésre kaptam a termékeket!). 
Leginkább a legutolsó Naked palettára, a 3-asra voltam kíváncsi a nude és rózsaszín összehangjára, így esett a választásom erre a MUR palettára. Mivel kellett már egy új szempillaspirál és szeretek újakat kipróbálni, jött velem egy ettől a márkától s akkor már a rúzsokat is nézegetve megakadt a szemem ezen az árnyalaton és látjátok mi lett a végeredmény. :)


Makeup Revolution szempillaspirál - The Viper - Black (1.590 Ft, akciósan 1233 Ft volt)
Mostanában direkt hajlított kefés és szőrös (nem műanyag/gumi ?) applikátorúakat választok, mert ezek az olyan szempillaspirálok, amik már egy réteggel is látható eredményt hagynak. Tulajdonképpen nincs ezzel a spirállal semmi baj, elvégzi a dolgát és pont kellő mennyiségű festéket vesz fel, köszönhetően a viperás kinézetnek/kialakításának. Számomra kicsit gagyi hatása van; olyan érzés a használata, mintha egy gyerek smink szettnek a szmpillaspirálját használnám...
Árban nem rossz, de azért ha választhatok, nem venném meg ismét.




Makeup Revolution Liphug rúzs - Who We Are (1.290 Ft, akciósan 1.097 Ft volt)
Őszintén szólva, egyszerűen csak kíváncsi voltam a márka rúzsaira. Ismerve a saját ízlésemet, megpróbáltam direkt nem a bogyószínűeket nézegetni, így esett végül a választásom erre a kicsit ciklámenes/bordós beütésű vörös rúzs mellé. Már többször használtam, nagy kedvencem lett, mert szépen fed (kissé vizesen/fényesen), tatós és szépen kopik. Amit ígér be is tartja: high shine, long lasting, smooth & sculpted lips.
Teljes mértékig meg vagyok elégedve ezzel a rúzssal. :)
 





 

Makeup Revolution Iconic 3 szemfesték paletta (1.890 Ft, akciósan 1.607 Ft volt)
Ahogy fentebb említettem, már az első pillanattól kezdve kiszemeltem magamnak ezt a palettát, így kicsit hosszas gondolkodás után végül megrendeltem. Minőségével szerintem nincs probléma, főleg ebben az árkategóriában. Örülök, hogy elérhetőek a drága (felhájpolt ?) termékek alternatívája mostmár nálunk is.
Úgy gondoltam, nem készítek swatch-os képet, mert már minden bloggerinánál láttam, inkább valami másra hívnám fel a figyelmeteket. A harmadik képen mellétettem egy Sleek palettámat, mert mikor elöszőr a kezemben tartottam, meglepődtem, hogy milyen óriási... és tényleg az! :D






Mostmár egyes MUR termékek a MUP-ban is elérhetőek, nemcsak a PinkPandán. :)


Nektek van Makeup Revolution terméketek?
Van kedvencetek Tőlük?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése