2016. március 12., szombat

Lipcandy | Nude rúzsaim

Sziasztok Lányok!
Két hete megmutattam a korall rúzsaimat, most pedig hozom is a nude társaikat.


Továbbiakban ezekről olvashatsz.


Sokáig úgy voltam, hogy nekem aztán nem kell nude rúzs és nem is értettem hogy lehet valakinek 15 különböző nude rúzsa. Most már megértem a helyzetet. :D


Az elmúlt években sikerült beszereznem hét darab natúr hatású rúzst, melyből összesen három lett örök kedvencem.


Régen az Alverde egy limitált kiadásából vettem két vöröses és egy nude rúzst; szerintem egyszer sem használtam az utcára az utóbbit, mivel nagyon világos az arcomon. Bezzeg anyukámnak jól állt... 
A Makeup Revolution a legújabb szerzeményem és egyenlőre nagyon tetszik, habár ha használom, akkor konkrétan eltűnik az ajkam. :D Az essence korábban kifuttatott dare to be nude-ja már sokkal inkább meglátszik az ajkamon, sötétebb is, mint az előbbi MUR "testvére".
A Rimmel Kate Moss rúzsokat imádom, ez volt az első a matt kollekcióból, amit megvettem és ez a námbörván kedvencem is, mert van benne egy kis bogyós szín is.
Szintén új szerzemény a kifutó Catrice Wood You Love Me rúzsa, és imádom a színét - de mivel anya lestoppolta és lusta voltam még egyet keresni belőle, hát így jártam. :D 
Az utolsó kettő egy-egy rúzsceruza, az egyik szintén a Catrice-től és szintén egy korábban kifutó darab melyet anno nagyon szerettem használni és egyáltalán nem olyan színű, mint a képeken (bocsi), és mostanra kukába került, mert mert már odavaló lett... 
Végül jön az Astor ajakvajceruzája, amely szép szolid színt és fényt ad az ajkamnak és a harmadik kedvencem ebből a bagázsból.


Nektek hány nude rúzsotok van?
Melyik vált be vagy melyik a kedvencetek?
Mulberry

1 megjegyzés :

  1. ÉN is szeretem a nude színeket, mert eddig nem találtam még élénkebb vagy sötétebb színű rúzst ami jól is állna nekem. Bár sajna a nude rúzsokat sem használom túl gyakran, mivel vagy elfelejtem vagy az ajkaim vannak borzalmas állapotban. Most viszont szeretnék ráállni a szájra való termékek használatára. :) Ha jól rémlik nekem is megvan az a Rimmel rúzs és azt szeretem is. :)

    VálaszTörlés