2016. március 27., vasárnap

NOTD & Teszt | The Jelly lakk az Essence-től

Sziasztok Lányok!
Pár hete már kipróbáltam az egyik legújabb körömlakkomat, a kifutó Essence The Jelly-t.


A továbbiakban mutatok egy manikűrt és leírom a véleményemet a "zselés lakkról".


Amikor mutattam a bejegyzést a szerzeményekről, már akkor láttam, hogy ez bizony nem fogja pótolni a fogyóban lévő piros lakkomat - amit ehhez a manikűröz is felhasználtam - mivel, hogy nagyon átlátszó/áttetsző ma a lakk. Egy kis netes kereséssel meg is találtam hogy néz ki több rétegben felfestve, lelövöm a poént, szinte semmi fedéssel.


Eléggé csalódott voltam, hogy sikerült egy pirosasnak kinéző átlátszó lakkot vennem, de legalább akciós áron... Amit jobban sajnálok, hogy alig látszik a körmökön az üvegben szemet szúró kis csillámok...



Gondoltam felhasználom fedőlakknak, ne legyen hiábavaló a vásárlása. Meglepődtem, mert használat közben adta azt a tipikus jelly/jell-o (gyümölcszselé) hatást, de mire rendesen megszáradt a körmökön egy örökkévalóság volt.


Felhasznált lakkok:
- Essence the gel nail polish 16 fame fatal
- Essence the gel nail polish 02 bubble gum
Essence color&go 06 space queen



Nektek megvan/bevált ez a zselés lakk?
Mire használjátok?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése