2016. április 16., szombat

New In: Pirosító Dániából

Sziasztok Lányok!
Nemrég barátnőm járt külföldön és hozott nekem egy kis apróságot.


Innen is köszönöm még egyszer. :)



ETC - edgy tempting cosmetics | Pirosító: 02 Dusty Rose (LINK)
Még nem hallottam erről a márkáról, de egy kis internetezés után megtaláltam a Gosh honlapján, úgyhogy gondolom ez lehet az ő kistestvére - hasonlóan, mint a Make Up Revolutionnek az I <3 Make Up.


Mint a neve is utal rá, ez egy szép kis piszkos világos rózsaszín pirosító. A képeken nem látszik, de a valóságban kicsit sötétebb és csillámos, utóbbi egyébként sem a swatchon, sem az arcon nem látszik. Kellemesen puha állaga van, nem porol, az ujjammal és ecsettel is szépen el lehet oszlatni az arcomon. A swatch felső részén egy rétegben szerepel, alul picit többször húztam végig rajta az ujjam, úgyhogy ha szükséges, akkor építhető.



Kicsit nézegettem a pirosító-gyűjteményem és egyik sem hasonlít erre, aminek örülök, hiszen így egy újabb darabbal lettem gazdagabb. 

Nem tudom, itthon kapható-e a Gosh pultnál a Westendben, de ha igen, akkor mindenképp szét szeretnék nézni közöttük.

Ti ismeritek ezt a márkát?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése