2016. április 19., kedd

NOTD: Mandala - Kedvencek kihívása #3

Sziasztok Lányok!
A mai témánk a kedvenc díszítő technikánk volt.



Nekem nagyon tetszik, ami a tovább mögött van, érdemes megnézni. ;)



Hogy őszinte legyek háromféle kedvenc díszítő technikám van. A nyomdázást próbáltam ki legelöször és szerelem volt sokadik próbálkozásra... Utána jöttek a vizes matricák, majd pedig a Stamping Decal, amit akár a saját készítésű körömmatricának lehetne legjobban lefordítani. A legelső találkozás a stamping decal-lal egy videó volt (EZ ITT), és az első ilyen technikát használó manikűrömet tavaly decemberben készítettem el (EZT). Azóta már sokat javult a festési képességem, meg ez igencsak egy türelemjáték, de szerintem megéri.






Felhasznált termékek:
- MoYou nyomdalemez - Kaleidoscope: 10
- Flormar Sorbet S04
- Rival de Loop Holo Nails #03 cute candy
- Moyra Holographic No 251
- Eveline 915
- Essence The Gel Nail Polish: 16 fame fatal
- H&M: Yellow



Többiek munkái:










Nektek hogy tetszik?
Szeretitek ezt a technikát?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Hű...nagyon jó lett. Igazán szép. :) A stamping decal nalam még várat magára picit de a nyomdazást én is hamar megszerettem :)

    VálaszTörlés