2016. május 28., szombat

NEW IN: Moyra stamping series

Sziasztok Lányok!
Ma jutottam el odáig, hogy leüljek és megírjak egy bejegyzést, illetve végre befejezhessem az aktuálisan olvasott könyvemet.


A továbbiakban ezekről a Moyra termékekről olvashatsz.



Nyomdalemez Tisztító Spray (Plate Cleaner)
Mindig is gondban voltam, hogy mégis hogyan tartsam tisztán a körömnyomdalemezeimet. Eddig acetonos és acetonmentes körömlakklemosóval próbálkoztam, mindkettő megteszi a dolgát, de néha pöttyös maradt a lemez és nem vagyok benne biztos, hogy jót tett nekik.
Ez a spray fantasztikusan működik, 1-2 fújás és egy zsepi vagy vattakorong segítségével tiszta lemez a végeredmény. Nem tudom, mi lehet benne, de valamilyen körömlakklemosó biztosan van - a körmömről is leoldotta a lakkot, mikor először próbáltam ki. Szép piros színe van, gyorsan fogy és kókuszos illata van.




Fekete Nyomdalakk: SP 06 (Stamping Nail Polish)
Meg voltam győződve arról, hogy én bénázom a nyomdázással mostanában, mert nehezen jön le a minta a lemezről. Váltogattam a nyomdázáshoz használt lakkjaimat - csak az essence darabkái vannak, így nem erre a célra kifejlesztett lakkokat is használtam - és csak ritkán működtek. Elhatároztam, kipróbálok egy újat és szerencsére ekkor jött elő a Moyra a nyomdázós családdal, így velem jött ez az alap, fekete darab. Korábban már kipróbáltam - ennél a manikűrnél, - jól működik! Kellemes az állaga és sok színben kapható.



Folyékony Bőrvédő (Liquid Tape)
Én meg voltam bizonyosodva afelől, hogy nekem ilyen folyékony-latex nem kell, leszedegetem a felesleget a körmöm körül. Aztán végül mégis kipróbáltam és megszerettem. Nagyon leegyszerűsíti a takarítás fázisát. Láttam már teszteket, így nem ragoznám túl a dolgot: tejszerű állagú körömlakk, melyet a köröm melletti bőr részekre kell kenni, megvárni míg megszárad és mehet a lakkozás, a végén pedig csak leszedjük ezt a latex cuccot a körmünkről és a felesleget is, ami félrement manikűrözés közben. Igazából ez a bőrvédő a legjobb előkészület nyomdázáshoz vagy a szivacsos ombre technikához.
Elsőre ez fura volt, átlátszó/bőrszínű lesz, mikor "megszárad", kicsit ragad még, de amikor tényleg megköt megszárad, akkor a széle elkezd nekem felfele jönni, jelzi, hogy készen áll a használatra. Nem egy SOS fontos kellék, de jó kis segítség tud lenni.



Ti vetettek valami mostanában a Moyra-tól? Esetleg ebből a szériából?
Használtok valamilyen körömnyomda tisztítót vagy ilyesmi bőrvédőt?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése