2017. március 28., kedd

Pixit kaptam | Unikornis

Sziasztok Lányok!
Úgy döntöttem, megmutatom mi volt az előző havi PixiBag-ben.


Még sehol sem láttam ilyen bejegyzést, pedig már március vége van...



Most a neszesszer 5 teljes kiszerelésű smink- és dekorkozmetikai terméket tartalmazott.


Az én neszeszerem pontos tartalma
NIVEA: Micellás Arctisztító Normál és Vegyes Bőrre
Essence: Eyebrow Stylist Set - 01 natural brunette style
Bronx Colors: Colors Matte Lip Tint - MLT 10 Earth Tone 
CATRICE: Ultimate Nail Lacquer - 93 Red Night Mystery 
Max Factor: Smokey Eye Drama Kit - 03 Sumptuous Gold



Most pedig jöjjenek egyesével:



NIVEA: Micellás Arctisztító Normál és Vegyes Bőrre (ár: 1.699 Ft)
Még régebben kipróbáltam egy ilyen sminklemosós micellás vizet a Nivea-tól, de akkor szinte le sem szedte a sminkemet. Adok neki egy új esélyt sminklemosóként vagy majd tonikként elhasználom.






Essence: Eyebrow Stylist Set - 01 natural brunette style (ár: 949 Ft)
Reménykedtem benne, hogy valami jobb/izgalmasabb Essence termék lapul a zsákban, de összességében megértem miért ez a szemöldök szett lett a befutó. Számomra ez felesleges, mert nem szedem és rajzolom vissza a szemöldökömet s emellé még eléggé dús és szép ívelt önmagától is. A szett tartalmaz egy világos és egy sötét barna árnyalatot és egy kis applikátort. Megpróbáltam szemfestékként használni, de nem volt elég tartós.






Bronx Colors: Colors Matte Lip Tint - MLT 10 Earth Tone (ár: 2.000 Ft)
Erről a márkáról először Odill egyik régebbi bejegyzésében találkoztam, aztán Fruzsinál is előkerültek a szemhéjpúdereik és az arcravaló termékeik is. Igazából izgatott, hogy vajon mit tudhat ez a márka és még jobban örülök, hogy ilyen mindennapi árnyalatot kaptam. Nem véletlen, hogy előző hónap egyik kedvence lett, azóta is nagyon gyakran használom.






CATRICE: Ultimate Nail Lacquer - 93 Red Night Mystery (ár: 799 Ft)
Ezer éve nem vettem magamnak Catrice körömlakkot, nem is tudom, hogy miért nem. 
Ezzel a darabbal nincs baj, két-három napig tartós és árnyékban szép csokibarna, napfényben meg bordó, a neve szerint meg piros. 






Max Factor: Smokey Eye Drama Kit - 03 Sumptuous Gold (ár: 3.499 Ft)
Mostanában kiselejteztem egy ezer évvel korábban vásárolt MaxFactor arany-bronz duo szemhéjpúdert, úgyhogy ezt kineveztem az utánpótlásának. Pigmentáltak, puhák és krémesek.  


Összességében:
Ez egy nagyon jól sikerült összeállítás, hiszen sokkal többet kapunk a pénzünkért - a csomag ára 4490 forint, a tartalma pedig 8946 forint. Az Essence szemöldök szett miatt kicsit csalódott vagyok, azonban a Bronx Colors folyékony ajakrúzs és a MaxFactor szemhéjpúder quad miatt viszont azt mondom, hogy bőven megérte a csomag.


Ti megrendeltétek ezt a PixiBag-et?
Tetszik valamelyik termék?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. phúú, teljesen le vagyok maradva, nem is hallottam még erről a pixibag dologról :D tudom, barlangban élek! jók a termékek, mondjuk, én aki alig sminket, inkább csak lakkoz, nekem nyilván nem éri meg :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A http://www.pixibox.hu/ weboldalról tudsz rendelni meglepetéscsomagot magadnak. A facebook oldalukon a márkákat szokták kihirdetni, de maga a termék meglepetés, amíg készhez nem kapod. Időszakosan lehet rendelni, most kivételesen csak sminktermék volt benne, amúgy mindenféle szokott lenni. :)

      Törlés