2017. május 2., kedd

ELFOGYTAK | Március & Április

Sziasztok Lányok!
Az előző havi kedvences bejegyzésemben említettem, hogy nem gyűlt össze elég termék az elfogytak bejegyzéshez, ezért vártam még egy hónapot vele. 


A továbbiakban láthatjátok, mely termékeket használtam el az elmúlt két hónapban.


Cien vattakorong (140 db)
Amit ígér: "A bolyhmentes, formatartó, prémium minőségű, mikroszál tartalmú vattakorongok rendkívül alaposan távolítják el a sminket."
Én meg vagyok vele elégedve, nem volt drága és rengeteget kapunk a pénzünkért. Nem hajszálvékony, de nincs is teletömve anyaggal; nem dörzsöl és nem marad belőle az arcon. Újravettem.

Cien Med kézfertőtlenítő gél (199 ft / 50 ml)
Amit ígér: "Higiénikus, tiszta kezek szappan és víz nélkül. Bőrgyógyászatilag tesztelt."
Utazás miatt vettem, használtam is és tulajdonképpen semmi extra, működik. Gyorsan beszívódik, nem ragad tőle a kezem és nem is szárít. Teszi a dolgát. Ha nem lenne utánpótlásként a PixiBag-es Hygienics Caosept: Kéz- és Bőr- fertőtlenítő gél, akkor tuti újravenném.

Vichy Idéalia - nappali arckrém normál vagy kombinált bőrre
Amit ígér: "Bőrkisimító és ragyogást adó arckrém Kombucha tea-kivonattal. A Kombucha aktív összetevők egyedülálló kombinációja (AHA-sav, vitaminok, probiotikumok, polifenolok), melyet lehetetlen mesterséges körülmények között előállítani. A Vichy Idéalia arckrém láthatóan kisimítja a ráncok megjelenését. A bőr textúrája finomabbnak tűnik. Újraébreszti az arcbőr természetes ragyogását. A bőr ragyogó, lágy, rugalmas és üde. A Vichy Idéalia arckrém érzékeny bőrre is alkalmazható, könnyű, friss és hidratáló textúrája pedig élményteli használatot biztosít minden nő számára."
A tavaly év végi Pixibox-ban lapult ez a termék, és idén megpróbálok odafigyelni az arcápolásra, ezért minden reggel ezt a krémet használtam. Jó az állaga, olyan puha és krémes, nem túl folyós, egyáltalán nem is sűrű és rózsaszínű. Az illata kellemes, nem tolakodó. Hamar beszívódik, lehet rá sminkelni. Semmilyen irritációt vagy bőrproblémát nem okozott, kellemesen frissnek érzem a bőrömet, miután felkentem. A hidratáltságra sincs panaszom. Most a "testvérét" használom. Nem tudom, hogy újravenném-e - igazából csupán az ára miatt gondolkodom, hiszen hatásos volt. 

Maybelline Lash Sensational Luscious szempillaspirál
Amit ígér: "Spirál, mely legyezőszerűen nyitja meg a tekintetet. Egyedi festék formula, mely értékes olajakat tartalmaz. Vízzel és szappannal könnyen eltávolítható."
Egy másik Maybelline spirállal összecsomagolva vettem még év elején, azóta használgattam ezt. Szilikonos "háromszög formájú" kefe, kis sörtékkel. Általában túl sok festéket vett föl, de szépen el lehetett oszlatni a szempillákon. Szépen egységesen szétválasztotta a pilláimat és nagyon feketévé festette őket. Nem egy rossz darab, de még mindig jobban szeretem a hajlított keféjű és szőrős "sörtéjű" testvéreit. Akár újra is venném.
További infók: krémmánia.

Fa Pink Passion deo spray
Amit ígér: "Fedezze fel a virágillatú frissesség érzését a Fa Pink Passion dezodorral! A bőrbarát formula akár 48 órás védelmet biztosít testszag ellen, anélkül, hogy fehér foltot hagyna."
Már jó pár éve kitartok emellett a spray mellett, nagyon kellemes, kicsit virágos illata van. Nem mondom, hogy 48 órán át hat, de melyik deo spray tart addig? Marketing. Amióta megváltoztatták a régi Baba aloe verás dezodort, azóta ezt használom. Kipróbáltam a lila testvérét is, de az nekem túl erős illatú volt, úgyhogy maradt ez. Már újravettem. 

Balea Micellás víz kombinált és érzékeny bőrre
Amit ígér: "A micellás víz három terméket ötvöz: arctisztító, sminklemosó és arctonik. Gyengéden távolítja el a sminket és a felesleges faggyút. Tisztítja, táplálja és védi a kiszáradástól a bőrt. Nem szükséges dörzsölni vagy vízzel lemosni. Pantenolt, glicerint és varázsmogyorót tartalmaz; illatmentes."
Elég vegyes a tapasztalatom ezzel a sminklemosóval, mert a durva szemsminkkel csak nagyon nehezen birkózott meg, ráadásként néha a szemembe is került, azonban ami jobban zavart, hogy a szemem szélén, ahol a cicás tusvonalnak van a "farkincája", ott mindig pirosan kicsípte. Simán arctisztításra is használtam, akkor kicsit jobb volt a zsíros bőröm; általában kipirosodtam tőle, de egy fél óra elteltével már eltűnt. Összességében nem biztos, hogy újravenném. 


A fenti fényképen ugyan nem szerepel, de szájápolás terén mindent "elhasználtam". A zöld teás Listerin szájvizet, az Elmex fogkrémemet, illetve a fogkefémet is lecseréltem.


Ti miket használtatok el mostanában?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése