2012. szeptember 5., szerda

New York Színe Java

Tegnap napközben elmentem megnézni, hogy megjelentek-e az Essence új trendkiadásai a Müllerben vagy a Rossmanban. Mivel elvileg szeptember elején jelennek meg, gondoltam ideje megnézni hátha megjelentek már a termékek, de nem volt szerencsém. Még javában áll a kifutó termékek leárazása, s a Rossmanban már láttam az új Color & Go lakkokat (nincsenek rajtuk a neveik). Ha jól emlékszem 480 Ft az ára, és nagyobb, mint a régi volt. Mivel, ami kellett, azt már megvettem elkezdtem körbenézni és megláttam, hogy a NYC-nél is vannak leárazások. Elhoztam két tububosos szájfényt a Müllerből és a Rossmanból pedig egy rúzst. Már jó ideje szerettem volna kipróbálni ezt a márkát, úgyhogy itt volt a lehetőség.

Rúzs: 416 Berry Rich
Szájfény: 537 B'way Berry (sötétebb), 536 Murray Hill Melon (pink)
A rúzst már ki is próbáltam, nem olyan erős lila, de igencsak szokatlan számomra. Enni-inni csak óvatosan lehet benne, mert nem bírja, de nagyon szépen lekopik - nem olyan, mint az egyik rúzsom, ami evés-ivás után konkrétan durva szájkontúrrá válik.

Ti hogy álltok a NYC termékeivel? Próbáltátok már, van kedvencetek tőlük?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése