2012. szeptember 10., hétfő

Kiszemeltem egy rúzst

Ma bementem a Müllerbe, hátha kinn van már az Essence új trendkiadása. Sajnos nem volt még kitéve, még mindig a Ready for boarding darabjai kaphatóak. Gondoltam megnézem a Maybelline BB krémjét, s megdöbbenve láttam, hogy más áron kapható, mint a másik boltban. Teszter sem volt kitéve, viszont nagyon sok darabban volt megtalálható a boltban.

Sőt, volt egy állvány, ahol polconként különböző (összepasszoló) sminktermékeket lehetett venni. Az elsőn volt két rúzs, s az egyik nagyon megtetszett, melyet most meg is mutatok nektek.


Csináltam róla swatchot, mert kíváncsi voltam, van-e itthon ilyen árnyalatú rúzsom.
Összemértem két rúzsommal, ugyan a róluk készült kép nem adja vissza a tökéletes különbségeket, de azért látszik a köztük lévő különbség.
A Rimmel-é erősebben pinkes, a Maybelline-nek lilásabb beütése van, de nem annyira, mint a NYC-é. Összességében a három rúzs teljesen különböző.
Ha hozzá hasonló alternatívát kéne mondanom, az a Catrice 140-es Pinker-bell lenne.
1) Rimmel, Kate Moss rúzs - 05
2)  Maybelline, Color Sensational - 175: Pink Punch
3) NYC, Ultra Last rúzs - 416: Berry Rich
Interneten viszont találtam egy nagyon jó swatchot a kiszemelt termékről, íme:
Kép Forrása

A polcon lévő másik rúzs a 422-es Coral Tonic volt. Ezt is swatcholtam, de szerintem ez inkább narancsos árnyalatú, mintsem korall. Mindkét rúzsról találtok tesztet Crystal bolgján: Pnk Punch és Coral Tonic.

Nektek hogy tetszik ez a rúzs? Esetleg megvan nektek valamelyik? 
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése